محدودیت رسانه‌های اجتماعی در ترکیه درپی انفجار استانبول

منابع خبری از محدودیت اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و یوتیوب در ترکیه در پی انفجار در مرکز استانبول خبر دادند.

نت بلاکس اعلام کرد دولت ترکیه پس از انفجار تروریستی در مرکز استانبول برخی رسانه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و یوتیوب را محدود کرده است.

برخی منابع آگاه گفته اند که تلگرام هم در ترکیه به صورت کامل قطع شده است. در حال حاضر رادیو، تلویزیون و سایر رسانه‌های ترکیه مجاز به انتشار خبر این انفجار نیستند.

عصر امروز، یکشنبه شبکه‌های ترکیه خبر دادند یک انفجار در میدان تقسیم در مرکز استانبول رخ داده است که تا به حال ۶ نفر کشته و ۸۱ نفر زخمی گزارش شده است که از این تعداد حال دو نفر هم وخیم است.

رجب طیب اردوغان اعلام کرده تمام تروریست‌هایی که در این حادثه مرگبار نقش داشته اند را دستگیر و به عواقب اعمالشان خواهد رساند.

اردوغان ادامه داد: «تلاش برای سرنگونی دولت ترکیه از طریق تروریسم با شکست مواجه خواهد شد و مقامات در تلاش برای شناسایی عاملان حمله شنیع در منطقه تکسیم استانبول هستند.»

وزیر امور خارجه ترکیه هم اعلام کرد: «همه یگان‌های کشورمان برای کشف عاملان حمله خائنانه در منطقه تکسیم در مرکز استانبول شدیداً در تلاش هستند.»

خبرنگار الجزیره گزارش داد وزیران کشور و دادگستری ترکیه برای پیگیری تحقیقات درمورد بمب‌گذاری وارد خیابان استقلال استانبول شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
الان ترکیه رسانه ها و اینستا و تلگرام و.. رو قطع یا محدود کرده و آب از آب هم تکون نمیخوره!
حتی موقع انتخابات آمریکا حتی حساب کاربری ترامپ که رئیس جمهور بود هم مسدود شد !
فکر کنم فقططططط برای کشور ما اگه هر اتفاقیم بیفته و محدود کنند عجیب غریبه وباید ایران محکوم بشه چون بعضی از پیام رسانها و.. رو محدود کرده بود! و البته همشم یکطرفه چون فقط صدای غرب و معاندها به مردم کشورمون میرسید ولی بلعکسش هیچی ! اما بازم اصلا نباید فیلتر میکرد ولی برای کشورهای دیگه مثل همین ترکیه و.. یه امر عادیه و اصلا هم مشکلی نیست!
خب نیم لیبریتیها و.. حالا هشتک ترکیه و قطع تلگرامش و.. رو چرا نمیگذارین ؟!
چرا اصلا نمیگین چرا ترکیه چنین کاری کرد؟1
تازه فقططططط یه مورد تروریستی بوده نه صدها مورد و آموزش حمله به نظامیان و اموال عمومی و...!
حقوق بشرم که حتما خفه خون میگیره و فقط ایران مسئله اصلیه ونباید این کارا رو بکنه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
خبر شبکه خزر جمهوری آذربایجان باکو دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
سميرا
۰۹:۱۸ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
هشتك كار خودشون بوده
آخرین اخبار