پاییز سامان، جلوه رمانتیک زندگی در رویا+تصاویر

حاشیه زاینده رود در فصل پاییز از همیشه زیباتر می‌شود و با رنگ‌های پاییزی چشم هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند.

فصل پاییز با زیبایی‌های خیره کننده در شهرستان سامان رخ نموده است و هم اکنون طبیعت این شهرستان با ترکیب رنگ‌های مختلف به یکی از زیبا‌ترین مناطق کشور تبدیل شده است .

در فصل پاییز وقتی وارد روستا‌ها و کوچه‌باغ‌های شهرستان سامان می‌شویم شاهد زیبایی وصف‌ناشدنی می‌شویم که خالق زیبایی‌ها با هنرمندی هر چه تمام‌تر آن را در قاب هستی جای‌داده است.

درختان سر به فلک کشیده چنار، سرو و نارون، پرچین‌های سنگی در اطراف رودخانه زاینده رود با درختانی با برگ‌های زرد و نارنجی و قرمز و رودخانه‌ای که رد می‌شود، آن‌چنان زیبایی دارد که جای آن‌ها در قاب طبیعت بکر شهرستان سامان و حاشیه رودخانه زاینده رود هر طبیعت‌گردی را به تماشا ترغیب می‌کند.

طبیعت زیبا و بکر حاشیه رودخانه زاینده رود از پل زمانخان تا اخرین روستا‌های بخش زاینده رود و مرکزی در پاییز هزار رنگ زیبایی‌اش دوچندان شده به‌طوری‌که چشم هر ببینده‌ای را به خود خیره می‌سازد، پل کاهکش، پل هوره، دشتی و پل زمانخان و ایل بیگی در شهرستان سامان در پاییز هزار رنگ دیدنی‌تر می‌شود.

راه رفتن در کوچه‌باغ و شنیدن خش‌خش برگ‌های رنگی پاییزی در زیر پا، انسان را چنان سرمست می‌کند که گویی در دنیای دیگری است، ترنم بارش باران پاییزی برروی برگ‌ها و سنگ‌های پرچین و چکیدن قطره‌های باران بر روی برگ‌های زرد حس لذت بخشی را به انسان القا می‌کند که تمام‌شدنی نیست.


بیشتر بخوانید


شهرستان سامان به عنوان قطب گردشگری استان و کشور، قابلیت‌ها و پتانسیل زیادی ازنظر طبعیت گردی، قایقرانی در آب‌های خروشان و روشتاگردی دارد که هریک در نوع خود در کشور بی‌نظیر است.

همه این‌ها در این شهرستان نیاز به این دارد که اهمیت بیشتری به موضوع گردشگری در این شهرستان داده شود و زیر ساخت‌های لازم را برای جذب گردشگر و سرمایه ایجاد شود.

در فصل پاییز در شهرستان سامان بازار عکس گرفتن بسیار داغ است و همه گردشگران و تماشگران پاییز دوست ندارند که این مناظر زیبا را از دست دهند و در تمامی لحظات به دنبال ثبت خاطرات خود در پاییز شهرستان سامان هستند.

عکاس: مجید کریمیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.