جان باختن راکب موتورسیکلت در برخورد با تیر چراغ برق/سرقت ۴ میلیاردی سارقان جوان از طریق اسکیمر

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه هفدهم آبان ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ مهرداد حسن پور رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با تیر چراغ برق در روستای اک بخش اسفرورین، بلافاصله عوامل انتظامی و راهور به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد، متاسفانه راکب موتور سیکلت بر اثر شدت جراحات وارده در اثر برخورد با تیر برق در دم فوت کرده که با هماهنگی قضائی جسد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شد.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی می‌باشد، تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و توجه به هشدار‌های پلیسی توسط رانندگان تاثیر قابل توجهی در کاهش آمار تصادفات و سوانح جاده‌ای خواهد داشت.

کشف دام قاچاق در آوج

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد شهرستان آوج حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل تعدادی زیادی دام زنده مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۱۸ راس دام زنده، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دامپزشکی و اداره بهداشت بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی دام‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان حدود یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۳۰ کیلو تریاک از جاساز ۲۰۶

 سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تسلط اطلاعاتی از ورود محموله موادمخدر به شهر قزوین مطلع شدند.

وی افزود: ماموران این پلیس با رصد دقیق اطلاعاتی محور تردد یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ حامل موادمخدر را در محور  بوئین زهرا - قزوین شناسایی و طی عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

سردار ابراهیمی عنوان داشت: در این ارتباط ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سرقت ۴ میلیاردی سارقان جوان از طریق اسکیمر

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با وصول پرونده‌های متعددی مبنی بر اینکه از حساب بانکی شهروندان برداشت‌های غیر‌مجازی صورت گرفته است، موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد، کارت‌های بانکی مالباختگان توسط کلاهبرداران به وسیله "دستگاه اسکیمر" کپی برداری شده و از این طریق به وجوه آن‌ها دسترسی پیدا کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در همین راستا تیمی فنی از کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده و متوجه شدند که متهمان در شهرستان البرز با خودرو پیکان وانت در پوشش فروشنده سیار، کارت‌های عابر بانک قربانیان را کپی برداری می‌کردند.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: با بررسی‌ها و تلاش کارشناسان پلیس فتا هویت متهمان مشخص و با اقدامات صورت گرفته محل اختفای آن‌ها در استان البرز مورد شناسایی قرار گرفت که در عملیاتی غافلگیرانه، ۲ مجرم سایبری به همراه کارت‌های بانکی و سایر ادله جرم دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان این پرونده دو جوان ۲۰ و ۲۱ ساله هستند، افزود: این افراد در بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف و ۳۰ عدد کارت عابر بانک شهروندان را کپی برداری و با آن‌ها اقدام به خرید کنسول‌های بازی رایانه‌ای و در نهایت پولشویی می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین از تکمیل پرونده و تحویل متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست هنگام خرید با کارت بانکی و انجام عملیات بانکی با دستگاه پوز سیار حتماً رمز اول توسط صاحب کارت زده شود و از در اختیار گذاشتن رمز‌های بانکی خود به دیگران و فروشنده‌ها خودداری کنند و فروشنده موظف است که دستگاه کارخوان (pos) را در اختیار خریدار قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.