از کشف بیش از ۲ کیلو گرم تریاک تا کشف ۱۰۰ رأس گوسفند قاچاق در تاکستان

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه پانزدهم آبان ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یکی از قاچاقیچان به شهرستان تاکستان مطلع، که رسیدگی به موضوع در دستورکار قراگرفت.

وی افزود: اکیپی از مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در محور‌های مواصلاتی مستقر، در نهایت خودروی سواری ال ۹۰ فوق توسط مامورین رویت و دستور توقف آن صادر شد.

فرمانده انتظامی تاکستان گفت:ماموران در بازرسی از خودرو مقدار ۲ کیلو و ۸۸۰ گرم تریاک کشف و ۲ نفر دستگیر شده است.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۱۵۷ هزار نخ سیگار قاچاق در عملیات مشترک پلیس

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی در پلیس امنیت اقتصادی استان مشخص شد یک دستگاه سمند قصد انتقال محموله سیگار قاچاق از استان‌های غربی کشور به مرکز را دارد که اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس استان کردستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان پس از بررسی اطلاعات دریافتی از قزوین و انجام اقدامات فنی و مراقبتی در نهایت خودرو مورد نظر در ورودی شهرستان " نجف آباد بیجار "شناسائی شد.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: ماموران استان کردستان در یک عملیات غافلگیرانه خودرو را توقیف و در بازرسی به عمل آمده تعداد ۱۵۷ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و یک هزار و ۵۰۰ بسته توتون را کشف کردند و ۲ نفر دستگیر شدند.

رئیس پلیس استان قزوین افزود: کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده را ۴ میلیارد ریال عنوان کرده اند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان قزوین با مردم در سامانه ۱۹۷

ارتباط حضوری فرمانده انتظامی استان قزوین با شهروندان در روز سه شنبه ۱۷ آبان سال جاری در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ برگزار می شود.

جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان قزوین، روز سه شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۰۰ با حضور سردار علی ابراهیمی و تعدادی از معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی، دردفتر نظارت همگانی ۱۹۷ (خیابان باهنر؛ خیابان عدلیه) برگزار خواهد شد.

شهروندان می‌توانند مشکلات، مطالب و موضوعات مرتبط با حوزه کاری پلیس را به صورت مراجعه حضوری به محل برگزاری جلسه یا تماس با شماره تلفن ۱۹۷، با فرمانده انتظامی استان مطرح و پاسخ مقتضی را دریافت دارند.

۱۰۰ راس گوسفند قاچاق در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران کلانتری بخش خرمدشت این شهرستان، در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با قاچاق کالا حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو کامیون حامل گوسفند مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۱۰۰ رأس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دامپزشکی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ارزش تقریبی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ عزیزی افزود: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.