ناکامی حفاران غیر مجاز در آوج/ دستگیری سارقان سابقه دار کابل برق در قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه چهاردهم آبان ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: با حضور به موقع و هوشمندانه پلیس ۵ حفار غیر مجاز هنگام فعالیت مجرمانه در روستای "مصر آباد" دستگیر شدند.

سرهنگ زرینی اضافه کرد: در پی دریافت گزارش‌های دریافتی مبنی بر حضور حفاران غیر مجاز در روستای "مصرآباد"، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی صحت گزارش‌های دریافتی برای پلیس محرز، که با حضور به موقع و هوشمندانه ماموران انتظامی ۵ حفار غیرمجاز هنگام فعالیت حفاری مجرمانه دستگیر و ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج از کشف آلات و ادوات حفاری از دستگیر شدگان و توقیف یک دستگاه خودروی سواری مورد استفاده آنان خبر داد و گفت: حفاران با هدف کشف اشیاء عتیقه فعالیت مجرمانه انجام می‌دادند.

سرهنگ زرینی با بیان اینکه برخورد پلیس با غارتگران اموال تاریخی و فرهنگی قاطع و منطبق با قانون خواهد بود؛ تصریح کرد: حفاران غیر مجاز با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در راستای کنترل جرائم، سه فقره طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی محلات در حوزه‌های کلانتری‌های ۱۱ مدرس، ۲۰ اقبالیه و ۱۴ مینودر به مدت ۳ روز به اجرا در آمد که در مجموع تعداد ۲۳ فقره کشف و ۱۰ نفر توسط کلانتری‌ها دستگیر شدند.

وی افزود:توقیف ۵ دستگاه خودرومتخلف، پلمب یک باب ضایعاتی فاقد مجوز و کشف مقادیری مواد مخدر از دیگر توفیقات این طرح می‌باشد.

دستگیری سارقان سابقه دار کابل برق با ۱۴ فقره سرقت

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع سرقت کابل تیر‌های برق منازل سازمانی راه آهن شهرستان قزوین، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری عاملان سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس راه آهن  شهرستان پس از انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شدند و با هماهنگی مرجع قضائی در اقدامی به موقع و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: متهم در تحقیقات تخصصی به عمل آمده و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل برق با همکاری یک نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ عبدالمالکی در پایان با اشاره به دستگیری دیگر متهم این پرونده خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.