اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر/ دپو ۴۱ کیلو مواد مخدر در منزل مسکونی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه هشتم آبان ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی، یکی از قاچاقچیان مواد مخدر را که قصد انتقال مواد خریداری شده در پوشش مسافر اتوبوس را داشت شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطمینان از حضور قاچاقچی مورد نظر در اتوبوس شناسایی شده با هماهنگی قضائی خودرو را در عوارضی "قزوین - کرج" متوقف و متهم را برای بررسی از خودرو پیاده کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد:در بازرسی از وسایل و لوازم همراه مسافر مورد نظر، یک کیلو و ۹۹۰ گرم تریاک جاساز شده، کشف شد.

وی گفت: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

دپو ۴۱ کیلو مواد مخدر در منزل مسکونی

 سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مأموران پلیس مواد مخدر استان با همکاری پلیس مواد مخدر غرب تهران با انجام کار فنی و تخصصی از دپو محموله مواد مخدر واقع در یک منزل مسکونی در یکی از محلات غرب تهران مطلع شدند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل ۴۱ کیلو مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو تریاک و ۱۹ کیلو حشیش را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شد، تصریح کرد:متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام ارشد انتظامی به نقش پر رنگ و تأثیر گذار مردم در برخورد با قاچاقچیان اشاره و تاکید کرد: پلیس استان قزوین در راستای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر با گسترش چتر اطلاعاتی، به صورت شبانه روزی تلاش و از ظرفیت‌های مردم بهره می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.