مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

فتنه اخیر بیان‌گر جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام عبدالهی گفت: فتنه اخیر بیان‌گر جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلامی است و فتنه‌های دشمنان روز به روز با قدرت گرفتن ایران تشدید می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنانبا حضور در منزل عموی شهید طلبه، آرمان علی وردی در دامغان ضمن گرامیداشت یاد این شهید بزرگوار، تاکید کرد: هر قدر زمان تاریخ حیات بشریت به زمان ظهور نزدیک‌تر می‌شود، فتنه‌ها و گردنه‌ها و وقایع و حوادث پیچیده اجتماعی بیشتر خواهد شد تا با اخلاص‌ها از دیگران جدا شوند.

وی با بیان اینکه علی (ع) می‌فرمایند خداوند مردم را در این فتنه‌ها غربال می‌کند تا خالص‌ها در پیمانه بمانند و ملحق به حضرت حجت (عج) شوند، افزود: کسانی مانند شهید علی وردی از آن دست افراد با اخلاصی بودند که در برگی زرین را در تاریخ افتخارات جامعه روحانیت، رقم زدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی روز به روز در حیات جدید سیاسی، اجتماعی، فرهنگی‌اش قدرت بیشتری می‌گیرد لذا حمله‌ها و طراحی‌ها و نیرنگ‌های دشمنان نیز طبیعتاً پردامنه‌تر و وسیع‌تر می‌شود، گفت: ابعاد فتنه اخیر به لحاظ برخی مسائل اجتماعی، در این ۴۰ ساله استثنایی است

عبدالهی با اشاره به شهادت شهید علی وردی با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران فتنه‌هایی از این دست را شاهد بودیم که خانم‌های چادری با مردانی با شمایل‌های مذهبی، مورد هجمه قرار می‌گرفتند، اما فتنه اخیر، پیچیدگی خاصی دارد.

وی با بیان اینکه فتنه پیچیده ترکیبی اخیر چندین بعد دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مسائل اقتصادی موضوع حجاب و مسائل فرهنگی و موضوعات امنیتی و سیاسی اشاره کرد که قشر نوجوان را درگیر کرده است، افزود: این فتنه‌ها ماحصل حیات مجازی دو ساله دوران کرونا محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دشمنان در دو سال اخیر، ذهن نوجوان و جوان ایرانی را برای جرقه زدن آماده کرده است، تاکید کرد: اینکه شاهد هستیم جوانی در خیابان حضور دارد، نمود بارز این موضوع است لذا باید هوشیار بود و دانست که هر قدر فضای حوادث و فتنه‌ها پیچیده‌تر می‌شود، به همان نسبت مجاهدت افرادی مانند شهید علی وردی نیز موضوعیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.