جانشین فرمانده کل سپاه:

دلدادگان انقلاب اسلامی خشکاننده فتنه دشمنان هستند

سردار فدوی با بیان اینکه تنها دلدادگان انقلاب اسلامی می‌توانند ریشه فتنه‌ها را بخشکانند، گفت: مصمم بودن در ادامه راه شهدا لازمه پیروزی حق علیه باطل است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - سردار سرتیپ علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید در راه مستقیم انقلاب و شهدا مصمم باشیم و اصرار داشته باشیم تا تکالیف خود را انجام دهیم و بتوانیم با خیل بزرگ رهروان جبهه حق و انقلاب رهسپار باشیم.

جبهه باطل رو به زوال و افول است و هر روز حقارت و اعتراف به شکست در آن‌ها دیده می‌شود.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان در هر اقدامی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند شکست خوردند و ناکام ماندند و سردار حاج قاسم سلیمانی اسوه ایثار و رشادت است.

شهید سلیمانی در لحظات آخر حیاتش می‌دانست که وارد قتلگاه می‌شود، زیرا دلش به خداوند متعال ملحق شده بود و این قاعده برای همه شهدا است که اول دل هایشان به سمت خداوند می‌رود و سپس جسم آن‌ها است که به پیشگاه الهی روانه می‌شود.

شهادت سردار سلیمانی ثابت کرد اگر پای تکالیف الهی باشیم، خدا به وعده‌هایی که داده عمل می‌کند و راه‌هایی باز می‌کند که باورپذیر نیست.

به برکت انقلاب یکی یکی سنگر‌های بسیار بزرگ را به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی جبهه بزرگ مقاومت فتح کرد و آمریکا با فضاحت در حال فرار از منطقه است.

شهید سلیمانی قدرتش بیشتر از سردار سلیمانی است و هر روز که از شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد شکست‌های بیشتری بر جبهه استکبار فرود می‌آید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.