معاون شهردار تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

لزوم تحویل ۱۰۰۰ اتوبوس از وزارت کشور/ رایزنی با دولت برای انتقال نمایشگاه‌ها به شهرآفتاب

فروزنده گفت: شرکت‌های خودروساز باید به وعده‌های خود در خصوص تولید اتوبوس و تحویل به شهرداری‌ها عمل کنند.

لطف اله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران درباره انتقال نمایشگاه‌ها به شهرآفتاب اظهار کرد: شهرداری تهران توسعه شهرآفتاب را در دستور کار قرار داده و ما معتقد هستیم با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران بهترین مرکز برای برگزاری نمایشگاه‌ها مجموعه شهرآفتاب است.

وی افزود: در حال رایزنی با دولت و مسئولان مربوطه هستیم تا جهت گیری به این سمت باشد و بتوانیم از ظرفیت شهرآفتاب برای برگزاری نمایشگاه‌ها استفاده کنیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: شهرآفتاب علاوه بر برگزاری نمایشگاه، ظرفیت‌های دیگری هم دارد یعنی در حوزه‌های گمرک نیز در این محل می‌توان وارد عمل شد.

فروزنده در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه‌های شهرداری برای تامین منابع مالی مترو افزود: برنامه‌هایی را در دستور کار داریم و معاونت حمل و نقل آن را مطرح خواهد کرد.

فروزنده در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر خرید اتوبوس از شرکت‌های داخلی گفت: شرکت‌های خودروساز باید به وعده‌های خود در خصوص تولید اتوبوس و تحویل به شهرداری‌ها عمل کنند و هزار اتوبوس را وزارت کشور باید به ما تحویل دهد و سوال ما از وزارت کشور این است که هزار دستگاه اتوبوس را چه زمانی به شهرداری تحویل می‌دهد.

وی تاکید کرد: امید است اتوبوس‌ها تحویل داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار