مديرعامل شهر آفتاب مطرح كرد؛

برگزارى ١٢ نمايشگاه در شهر آفتاب/ عدم حضور مردم در نمايشگاه بهانه است

تقدسی نژاد گفت: تا امروز ١٢ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شده تا برای نمایشگاه‌های دیگر بسترسازی شود.

عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل شهرداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا امروز ١٢ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شده تا برای نمایشگاه‌های دیگر بسترسازی شود.

وى ادامه داد: در سال ٩٥ نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب برگزار شد، اما به دلیل آبگرفتگی یک برندی از این مکان ایجاد شد و اعلام کردند که مردم حضور پیدا نمی‌کنند، اما تمام این صحبت‌ها بهانه است.

تقدسی نژاد بیان کرد: در اردیبهشت امسال، نمایشگاه و خودرو هم برگزار شد که بالغ بر ٢٠٠ هزار بازدید کننده داشتیم و رضایت حداکثری بوده است.

مدیرعامل شهر آفتاب یادآور شد: هر مدیر و مسئولی که به نمایشگاه شهر آفتاب آمده ظرفیت‌های نمایشگاه را مورد بررسی قرار داده و علاقمند بودند که نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب برگزار شود.

وى گفت: اگر با حمایت شورای اسلامی شهر اعلام شود که نمایشگاه ها از سال ۱۴۰۲ به طور قطع در شهر آفتاب برگزار خواهد شد، سرمایه گذاران در طول ماه های آینده به توسعه شهر آفتاب کمک خواهند کرد.

تقدسی نژاد در پايان تاكيد كرد: تقویم ما در سال جاری پر شده و به دنبال پیش بینی تقویم سال آینده و همچنین تدوین تقویم پنج ساله نمایشگاه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار