اجتماع شیعه و سنی زاهدان پایتخت وحدت اسلامی در بیزاری از هنجارشکنان

مردم انقلابی شیعه و سنی زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان امروز یکشنبه با تجمع در میدان امام حسین(ع)این شهر، اقدامات اخیر برخی افراد اغتشاشگر و هنجارشکن به نمادهای دینی و مذهبی را محکوم کردند.

مردم شهرستان زاهدان صبح امروز با حضور پرشور در دسته‌های عزاداری رحلت رسول اکرم(ص)، اغتشاشات اخیر عده‌ای هنجار شکن را محکوم و با سردادن شعارهایی حمایت خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند.

مردم پایتخت وحدت اسلامی شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان، حمله اختشاشگران به مساجد و موکب‌های حسینی، هتک حرمت به قرآن کریم، آتش زدن پرچم ایران و شهادت چند نفر از نیروهای بسیجی و ماموران انتظامی را محکوم کرده و برخورد قاطع دستگاه قضایی با این هنجارشکنان را خواستار شدند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهای "مرگ بر فتنه گر"، "مرگ بر منافق"، "مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی"، اقدامات اغتشاشگران در جهت ایجاد ناامنی و فتنه انگیزی در کشور را محکوم کردند.

اجتماع کنندگان زاهدانی با در دست داشتن پلاکارهایی با مضامین "فراجا تشکر تشکر"، "فراجا حمایت حمایت" و "نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم" از نیروی انتظامی در برابر فتنه گران و آشوبگران حمایت کردند.

در پایان این مراسم، قطعنامه‌ای قرائت و در آن ضمن محکوم کردن حرکت اخیر هنجارشکنان، از نیروهای نظامی و انتظامی و بویژه فراجا قدردانی و برخورد جدی مسوولان با عوامل این اغتشاشات را خواستار شدند.

طی روزهای اخیر برخی عناصر معاند و ضد انقلاب به بهانه درگذشت مهسا امینی در برخی شهرهای کشور اقدام به آشوب و اغتشاش کرده و ضمن سردادن شعارهای ساختارشکنانه،به اموال عمومی و مردم آسیب وارد کردند.

روز جمعه هم مردم سیستان و بلوچستان پس از اقامه نمازجمعه در اعتراض به این فتنه افکنی‌ها در شهرستانهای مختلف این استان راهپیمایی کردند.

برچسب ها: شیعه و سنی ، اغتشاشات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار