قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان از حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استانداربا صدور پیام مشترکی از حضور پرشورمردم راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور قدردانی کردند.

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان از حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان در این پیام اعلام کردند: حوادث و اغتشاشات اخیر در سطح کشور نشان دادکه دشمنان قسم خورده این آب و خاک از هیچ فرصتی برای ایجاد شرارت و نتاامنی برای مردم و به تعبیر خیالی خودشان براندازی حکومت اسلامی دریغ نمی‌کنند. اما آنچه در حو. ادث روز‌های گذشته حائز اهمیت است دشمن شناسی و بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی است که به درستی می‌دانند مطالبات خود را چگونه بیان نمایند و راه خود را از اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جدا کنند.

این پیام می‌افزاید: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی با موضع گیری صریح و بیانات دقیق پیرامون تصمیمان اخیر سران قوا که حاصل آن توجه و منفعت رسانی بیشتر به محرومان و اقشار کم درآمد جامعه است همه دسایس و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

راهپیمایی خودجوش مردم بصیر و آگاه در سراسر ایران اسلامی باردیگر خط بطلانی بر همه یاوه گویی‌های سردمداران کاخ سفید و ایادی استکبار کشید و یک بار دیگر به جهانیان نشان دادند که در همه شرایط همواره پشتسیبان ولایت فقیه و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و بنا به وصیت معمار کبیر انقلاب (ره) اجازه نخواهند داد انقلابشان به دست نااهلان بیفتد.

نماینده، ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان در این پسام از حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان در راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور قدردانی کردند.

انتهای پیام/ع

قدردانی  از حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار