سود حاصل از فروش سوخت برای ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان صرف شود

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی و علمی امکانپذیر نیست، باید از تکنولوژی روز برای پیشرفت و آبادانی سیستان و بلوچستان استفاده کرد.

 سردار محمد کرمی در همایش سران طوایف و معتمدین سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مساله اقتصاد از اولویت‌های هر جامعه‌ای است، اظهارداشت: اگر اقتصاد جامعه‌ای ضعیف باشد آن جامعه دچار آشوب و هرج و مرج می‌شود و امنیت آن جامعه به خطر می‌افتد.

وی با اشاره به اجرای طرح سوخت رزاق و کمک جهت تامین معیشت برای مرزنشیان سیستان و بلوچستان افزود: باید تلاش شود سود حاصل از فروش سوخت برای ایجاد شغل‌های پایدار در مناطق مختلف استان مانند توسعه کشاورزی و باغات و ایجاد شغل‌های پایدار صرف شود تا از وابستگی‌ها به فروش سوخت کاسته و شاهد اشتغال پایدار در سطح استان باشیم.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش‌های دولت بیشتر موانعی که برای ایجاد شغل و سرمایه گزاری در کشور بود برطرف شده و روند کاری برای ایجاد شغل‌های پایدار بسیار آسان و راحت شده است.

وی تاکید کرد: از تمامی سرمایه گذاران و کار آفرینان در استان برای ایجاد شغل و سرمایه گذاری استقبال می‌کنیم.

در این همایش تعدادی از کارافرینان برتر استان در حضور فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ضمن ارائه گزارش عملکرد، خواستار رفع موانع موجود برای ایجاد کارآفرینی و شغل‌های پایدار در سطح استان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار