استاندار قزوین:

معطل ماندن مردم برای مشکل ۲۰ ساله پذیرفتنی نیست

استاندار قزوین گفت:برای استان قزوین پذیرفتنی نیست که معضلی برای چندین هزار خانوار ۲۰ سال پابرجا مانده باشد و نباید مردم معطل تصمیم نگرفتن‌ها و تفاوت اندیشه‌ها باشند.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین گفت:برای استان قزوین پذیرفتنی نیست که معضلی برای چندین هزار خانوار ۲۰ سال پابرجا مانده باشد و نباید مردم معطل تصمیم نگرفتن‌ها و تفاوت اندیشه‌ها باشند، این موضوعات به مناسبات بین المللی و قیمت دلار مرتبط نیست و در داخل استان می‌توان مسائل را حل کرد.

اعلایی افزود: یکسال از عمر دولت گذشته است و در استان قزوین نزدیک به ۹ ماه است که افتخار خدمت گذاری به مردم استان به تیم جدید مدیریتی سپرده شده است و در این مدت تلاش شده آرمان‌های دولت و خواسته‌های مردم دنبال شود و فرامین رهبر معظم انقلاب در کانون توجه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم خواسته اند دولت دارای اشرافیت، انسجام و اقتدار باشد که این موضوع در کانون توجه مدیریتی استان قرار دارد و بنا بر این است که با تأکید بر نبود نگاه بخشی، تک بعدی و غیر جمعی در فضای مدیریتی با انسجام، اشرافیت و اقتدار هر چه بیشتر به سمت خدمت گذاری برویم.

اعلایی گفت: یکی از موضوعاتی که در استان قزوین باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد توجه بیشتر به جوهره اقتدار است تا اهداف با سرعت بیشتری پیش برود که در این زمینه همواره از مدیران خواسته ام که جسورانه تصمیم بگیرند و با تصمیمات جسورانه مشکلات مردم را برطرف کنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: دولت سیزدهم، دولتی نیست که بگوید، اختیار ندارد و دولت سیزدهم دولت ما می‌توانیم است و با یک برنامه ریزی مناسب تمامی مشکلات در مسیر برطرف شدن قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه موارد مطرح شده از سوی رهبرمعظم انقلاب برای مجموعه مدیریتی استان از چندین جهت امیدوار کننده بود، افزود: تأکید بر جوانگرایی که در استان قزوین نسبت به آن اقدام جدی شد با چالش‌هایی از سوی برخی مطرح بود که امروز رهبر معظم انقلاب به تمامی این موضوعات پاسخ دادند و امیدواری استان را در استفاده از جوانان بیشتر کردند.

اعلایی با اشاره به اینکه یکی دیگر از تأکیدات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی امروز خود موضوع مسکن بود، اضافه کرد: یکی از دلایل بالا بودن قسمت مسکن در استان حبس زمین و وجود مشکلات متعددی در این حوزه است که در این زمینه به دنبال تولید زمین و حل مسائل و مشکلات زمین‌هایی که می‌توانند از چرخه دلالی تبدیل به فضای ساخت شود، رفته ایم و به نظر می‌رسد در مدت زمان مشخصی این مشکلات برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.