پیگیری میدانی نوسان ولتاژ برق در رحمت آباد بزرگ دشتابی+ فیلم

مسئول بهره برداری برق شهرستان بویین زهرا با حضور در روستای رحمت آباد بزرگ دشتابی اعلام نوسان برق در این روستا را از نزدیک پیگیری کرد.

چندی پیش یکی از شهروندان این روستا با ارسال فیلمی به شهروند خبرنگار اعلام کرده بود که نوسان و ضعف ولتاژ برق در روستای رحمت آباد بزرگ شهرستان بوئین زهرا مشکلاتی را برای اهالی به وجود آورده و موجب آسیب رسیدن به وسایل برقی منازل و کسبه شده است.



با انتشار این فیلم در سایت باشگاه خبرنگاران، مسئول بهره برداری برق شهرستان بویین زهرا سری به این روستا زد و موضوع را از نزدیک بررسی کرد.

مرتضی رضایی گفت: که پیش از این نوسان برق در این روستا اعلام نشده است و بررسی‌های میدانی در پست هوایی و کنتور برق مشترکان خانگی هم نشان می‌دهد که ولتاژ برق این روستا استاندارد است.

او گفت: در سال‌های گذشته نوسان برق و ضعف ولتاژ در این روستا وجود داشت که با اقداماتی، چون نصب یک دستگاه پست هوایی و اصلاح شبکه این مشکل حل شده است.

به گفته مسئول بهره برداری برق شهرستان بویین زهرا، در موضوع اخیر هیچ گزارش درباره نوسان یا ضعف ولتاژ برق از سوی مردم یا دهیار روستای رحمت آباد بزرگ به اداره برق ارداق و بویین زهرا اعلام نشده است.

عباسی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین هم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: شهروندان در صورت مواجه با مشکلاتی، چون روشنایی معابر، قطعی‌های برق، حوادث و اتفاقات ناشی از برق می‌توانند موضوع را به سامانه تلفنی ۱۲۱ اعلام کنند تا در اسرع وقت بررسی و رفع شود.

عباسی افزود: این سامانه برای جلب رضایتمندی مشترکان برق راه اندازی شده است و شهروندان در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند مشکلات ناشی از برق را به این سامانه اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.