امام جمعه شهرستان انار:

ملت ایران متدین‌ترین مردم تاریخند

امام جمعه شهرستان انار در ادامه گفت: علیرغم همه وسوسه‌های شیطانی، ملت ایران متدین‌ترین مردم تاریخند.

حجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: نظام‌های طاغوتی با نگاه تک بعدی به انسان، حقیقت انسانی انسان را نادیده می‌گیرند و تمام سعادت و رفاه را متمرکز در التذاذ دنیوی می‌بینند.

وی افزود:ولی هدف حکومت‌های اولیای الهی صرفاً تامین شهوت و غرائز مردم نیست بلکه فراتراز اهداف تمدن‌های مادی است.

حجت الاسلام منتظری به هفته دولت اشاره کرد و گفت:همه دولتمردان وکارگزاران نظام باید به مطالبات رهبری حکیم انقلاب اسلامی توجه داشته باشند.

وی افرود: مهمترین مطالبات رهبری، بازسازی انقلابی، عدالت ورزی، فساد ستیزی، احیای اعتماد و امید مردم و سر و سامان دادن به مسائل فرهنگی جامعه است.

حجت الاسلام منتظری گفت:علیرغم همه وسوسه‌های شیطانی، ملت ایران متدین‌ترین مردم تاریخند.

وی افزود: سالانه ۲۵ میلیون زائر امام رضا و ۱۵ میلیون زائر مسجد جمکران و میلیون‌ها نفر حضور در پیاده روی اربعین نشان دهنده دینداری مردم است.

امام جمعه شهرستان انار در ادامه گفت:پذیرایی از زائران کربلای معلا بسیار مستحب و با فضیلت است که امیدواریم علاقمندان به امام حسین (ع) موکب امامزاده محمد صالح شهرستان انار را که در کربلا مستقر میشود یاری نمایند.

وی درادامه خطبه‌ها گفت: متاسفانه یکی از موضوعات شوم و ننگی که هر از چند گاهی درگوشه و کنار کشور اتفاق می‌افتد موضوع خودکشی است که از نظر اسلام از گناهان بزرگ و بدون هیچگونه قید و شرطی محکوم است.

وی افزود:بر اساس آیات قرآن و روایات معصومین (ع) مجازات فردی که خودکشی میکند، آتش جهنم است.

امام جمعه شهرستان انار افزود: با تبریک روز پزشک به همه پزشکان متعهد از حضور پزشکان عزیزی که ازراه‌های دور و نزدیک برای طبابت و درمان مردم تشریف می‌آورند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: انشا الله هر چه زودتر بیمارستان انار تکمیل و افتتاح شود و همه مسئولین محترم در حفظ و مراقبت از دستگاه‌های مورد نیاز این بیمارستان، به فکر تجهیز کامل این مرکز درمانی مهم باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.