قضاوت کمک داور شیرازی در دیدار حساس هفته سوم لیگ برتر

از بین ۵ داور و کمک داور استان فارسی حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور، حامد صفایی در هفته سوم این رقابت‌ها، دیدارگل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان را قضاوت می‌کند.

در تست گیری بدنی داوران پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر، ۹ نفر از استان فارس شرکت داشتند که ۴ نفر در این تست مردود شدند. بدین ترتیب ایمان کهیش به عنوان تنها داور وسط و فرهاد مروجی، محمد هاشمی نسب، حامد صفایی و سعید زیبا به عنوان کمک داور، نمایندگان فارس در لیگ برتر هستند.

در هفته اول رقابت‌ها ایمان کهیش به عنوان داور چهارم دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز انتخاب شده بود و در هفته دوم نیز به عنوان داور اول، دیدار تیم‌های مس کرمان و پیکان تهران را قضاوت کرد. همچنین محمد هاشمی نسب کمک داور اهل شهرستان فسا نیز دستیار کهیش در بازی کرمان بود.

اما در هفته سوم، و بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حامد صفایی تنها نماینده فارس در بین داوران لیگ برتر خواهد بود. وی کمک داور دیدار حساس گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان است.

فرهاد مروجی کمک داور بین المللی و شاخص شیرازی که فصل گذشته دیدار‌ها مهم و زیادی را پرچم زد، در سه هفته ابتدایی فصل جاری برای قضاوت انتخاب نشده است.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور امروز پنجشنبه ۳ شهریور آغاز و جمعه ۴ شهریور به پایان می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار