اراضی ملی در کرمان به طرح ملی مسکن واگذار شدند

به منظور طرح نهضت ملی تولید مسکن، الحاق ۴۷ هکتار اراضی دولتی در شهر محی آباد و ۲۰ هکتار اراضی دولتی در شهر صفائیه تصویب شد.

جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان کرمان امروز سه شنبه به ریاست موسوی آیت اللهی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و دبیری حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی با حضور مدیران و رؤسای سایر دستگاه‌های اجرایی در محل سالن جلسات پیامبر اعظم (س) استانداری کرمان برگزار شد.

محوریت این جلسه، بازنگری طرح جامع شهر‌های محی آباد شهرستان کرمان و شهر صفائیه شهرستان رفسنجان در خصوص الحاق اراضی دولتی به میزان ۴۷/۷ هکتار در شهر محی آباد و ۲۰ هکتار شهر صفائیه رفسنجان بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای طرح به جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان ارجاع شد. 

علی حاجی زاده گفت: طبق قانون جهش تولید مسکن، مصوبات این جلسه پس از تایید شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان، حکم مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی کشور را دارد و قابل اجرا است.

او افزود: تامین زمین در طرح جهش تولید مسکن در استان بر عهده مدیریت استان است و تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های استان به ویژه از روش‌های محدوده‌های بافت فرسوده، اراضی دستگا‌های دولتی طبق ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن و الحاق اراضی دولتی در اولویت اداره کل راه و شهرسازی است که اقدامات زیادی در این خصوص انجام شده و نیاز به همکاری همه دستگا‌های دولتی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار