اخطار لالیگا به بارسلونا/قرارداد بازیکنان جدید ثبت نمی‌شود

مسئولان لالیگا به باشگاه بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید اخطار دادند.

تیم فوتبال بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات بازیکنان در فصل تابستان همراه با ژاوی هرناندز توانست عملکرد خوبی داشته باشد و بازیکنان مد نظر این سرمربی تا حد ممکن جذب شده و به جمع آبی اناری‌های کاتالان اضافه شدند. اما شرایط مالی این باشگاه و سقف دستمزد پرداختی تعیین شده از سوی لالیگا باعث شده است که حالا آن‌ها با مشکلی بزرگ در ثبت قرارداد این خرید‌های جدید روبرو باشند.
یکی از دلایلی که مسئولان لالیگا به آبی اناری‌ها اخطار داده اند، عملکرد ضعیف این باشگاه در فروش بازیکنان فهرست مازاد اش است. مدیران بارسلونا امیدوار بودند که بازیکنانی مانند ریکی پوچ، سرجینو دِست، ممفیس دیپای و مارتین برایثویت تا به حال این باشگاه را ترک کرده باشند و روی فروش و در نتیجه حذف دستمزد فرانکی دی‌یونگ هم حساب کرده بودند، اما هیچ یک از این اتفاقات رخ نداده است.

از طرفی دیگر ژاوی برای جذب بازیکنانی همچون روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کنده هزینه بسیاری کرد و این موضوع باعث حساسیت دوچندان لالیگا نسبت به قرارداد بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا شده است.
علاوه بر این بازیکنان لاپورتا باید قرارداد بازیکنانی همچون فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن و عثمان دمبله را نیز به ثبت برسانند و گفته می‌شود که همچنان قصد دارند خرید‌های دیگری را هم انجام دهند.

گفته می‌شود بارسا تنها دو راه برای حل این مشکل دارد. اول این که هرچه زودتر بازیکنانش را به فروش برساند تا فضای کافی در سقف دستمزد پرداختی را برای بازیکنان جدید ایجاد کند. راه دوم آن‌ها این است که درصد بیشتری از حق پخش تلویزیونی سال‌های آینده را بفروشد تا بودجه‌اش را برای پرداخت دستمزد‌ها اضافه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار