فرمانده سپاه امام رضا(ع):

پیام شهدا حرکت در مسیر قیام امام حسین(ع) است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: پیام شهدا این است که خودمان را همواره در اردوگاه سیدالشهدا(ع) ببینیم و اقداماتمان در مسیر قیام آن حضرت باشد.

سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی روز دوشنبه در آیین استقبال از پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم تازه تفحص شده در خان طومان در مجتمع آیه‌های مشهد افزود: باید در راستای پیام شهدا، زوایای مختلف قیام امام حسین (ع) را درک کنیم، پیامی که برای همه نسل‌ها تا قیامت است و امروز هم از شخصیتی تبعیت کنیم که پرچم امام حسین (ع) در دست اوست.

وی گفت: امام(ره) فرمودند "انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز نهضت انتظار و ظهور امام عصر(عج) است"، در واقع شهدا هم به تاسی از امام حسین (ع) این مسیر را در جهت تثبیت حاکمیت الهی طی کردند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به رشادت های شهدا بیان کرد: این شهدای بزرگوار برای ما ملت ایران بزرگ و ارزشمندند، شهید عبدالله اسکندری به عنوان شهیدی که سرش را تکفیری ها از بدن جدا کردند در سوریه تداعی سر نیزه رفتن، سر اباعبدالله حسین(ع) است، تداعی مرارت های حضرت زینب(س)، تداعی اینکه ما عاشورایی و کربلایی باشیم.

سردار سرتیپ غیاثی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، اگر کسی پاسداشت شهدا را نداشته باشد خیانت به مردم و جامعه کرده است. شهدا مسیر ما را باز کردند که ما بتوانیم عبور کنیم و به اهدافمان برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.