خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

خطیبان و امامان جمعه شهرستان های هرمزگان امروز در خطبه های نماز جمعه به بیان مسائل روز کشور و دیدگاه های خود پرداختند.

نماز جمعه اهل سنت بندرعباس

 سید عبدالباعث قتالی خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: زلزله زدگان سایه خوش فراموش نشوند و کمک به این مناطق تا رفع مشکلات همچنان ادامه یابد.

 نمازجمعه میناب

حجت الاسلام محسن ابراهیمی به روزتکریم خانواده وبازنشستگان اشاره کرد و گفت: بهترین تکریم خانواده درقرآن با مضمون دلسوزی و محبت بین اعضای خانواده سفارش شده است.

 نماز جمعه رودان

حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان با اشاره به در پیش بودن ماه محرم از روحانیون ومبلغان خواست در دهه محرم اهداف اصلی قیام امام حسین علیه السلام را که همان معرفی معارف دین است تبیین کنند.

 نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام بارانی امام جمعه پارسیان با اشاره به اجلاس سه جانبه تهران گفت: مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با روسای جمهور روسیه و ترکیه عزتمند؛ قاطع و انقلابی بود.

 نماز جمعه سیریک

حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک با بیان اینکه فلسفه حجاب درواقع توجه به تهذیب و تزکیه نفس است گفت: در جامعه اسلامی، بانوان باید منزلت خود را با توجه به چهارچوب وظایف خود با حفظ حجاب و عفاف رعایت کنند.

نماز جمعه بندرخمیر

حجت الاسلام صالحی امام جمعه بندرخمیر درس بزرگ مباهله را نبرد صریح با تحریف دین خواند و گفت: استفاده ابزاری از دین و برداشت‌های غلط و گاه با برداشت‌های شخصی سبب انحراف و بدعت می‌شود.

 نماز جمعه جاسک

حجت‌الاسلام عباس ذا‌کری امام جمعه جاسک نبود برخی اقلام دارویی و پزشک متخصص را یکی از مشکلات مردم این شهرستان عنوان کرد و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خواست هر چه سریعتر مشکل را برطرف کنند.

 نماز جمعه حاجی آباد

امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: نمایش اقتدار دریایی ایران در رونمایی از ناو دسته پهبادبر نشانه پرواز تک قطبی قدرت از بام آمریکا و فرود آن بر بام ایران است.

حجت الاسلام محمد خانجانی با اشاره به نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه در تهران گفت: نشست تهران هراسی بزرگ در دل غرب ایجاد کرده است.

 نماز جمعه بشاگرد

امام جمعه بشاگرد با اشاره به واکسیناسیون گسترده، سریع و همگانی کرونا در کشور و استان برای کنترل همه گیری بیماری کووید گفت: امیدواریم مردم بشاگرد برای تزریق دوز چهارم جزو شهرستان‌های پیشروباشند.

نماز جمعه بوموسی

حجت الاسلام فانی خطیب نماز جمعه بوموسی با اشاره به سفر بایدن رییس جمهور آمریکا به عربستان سعودی، گفت: جبهه مقاومت در یمن برگ‌های برنده بسیاری در دست دارد که می‌تواند اوضاع منطقه و حتی جهان را متحول کند.

 نماز جمعه توکهور وهشتبندی

حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه توکهور وهشتبندی با اشاره به ششم مرداد روز ترویج آموزش‌های فنی وحرفه‌ای گفت: در منطقه توکهور وهشتبندی مرکز فنی وحرفه‌ای وجود ندارد که لازم است دراین زمینه مسئولان چاره اندیشی کنند.

 نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه هرمزبا اشاره به ۲۵ ذی الحجه به عنوان روز تکریم خانواده و بازنشستگان، گفت: امروز سنگر مبارزه با دشمن در همه ابعاد حتی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی حفظ حریم خانواده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.