خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

خطیبان و امامان جمعه شهرستان های هرمزگان امروز در خطبه های نماز جمعه به بیان مسائل روز کشور و دیدگاه های خود پرداختند.

خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: پیامبر همیشه سفارش به کمک کردن می‌کرد تا مسلمانان یاریگر هم شوند.

شیخ علی جلالی گفت: زلزله زدگان بندرلنگه نباید فراموش شوند و برای به سامان رسیدن آن‌ها تلاش شود.

 نماز جمعه بندرلنگه

امام جمعه بندرلنگه گفت: تامین اجتماعی کار‌های خوبی در زمینه فراگیری بیمه مانند بیمه زنان خانه دار انجام داده است و مردم شریف بندرلنگه برای آگاهی و بهره مندی از این طرح‌های مفید اقدام کنند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا ضمن تبریک ولادت امام هادی (ع) گفت: زیارت غدیریه امیرالمومنین و زیارت جامعه کبیره دو هدیه ماندگاری است که از ایشان به یادگار رسیده است.

 نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: پیامبر (ص) در خطبه حجة الوداع، مسلمانان را به رعایت حقوق زنان سفارش کرد و از آن‌ها خواست زنان را تکریم و حقوق آن‌ها را رعایت کنند.

شیخ مسعود راهبر گفت: تامین اجتماعی و معیشت مردم حق همگانی است و باید تلاش کرد که بیمار به جز مشکل بیماری، دغدغه دیگری مانند هزینه درمان نداشته باشد.

 نماز جمعه جاسک

امام جمعه جاسک ضمن تبریک ولادت امام هادی علیه السلام گفت: عید سعید غدیر خم را باید گرامی بداریم، زیرا عید بزرگ اسلام و روز پیوند با ولایت است.

حجت الاسلام عباس ذاکری گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور، توجه به داخل و اقتصاد مقاومتی است.

نماز جمعه پارسیان

امام جمعه پارسیان گفت: غدیر فراموش شدنی نیست بلکه ماندگار و پویاست و باید آنرا گرامی داشت.

حجت الاسلام محمد بارانی گفت: کرونا تمام نشده است و بر این اساس باید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بویژه زدن ماسک و تزریق دوز یادآور کرونا را در دستور کار قرار دهیم.

نماز جمعه بشاگرد

امام جمعه بشاگرد با اشاره به مصوبات ستاد محرومیت زدایی بشاگرد به ریاست معاون اول رئیس جمهور گفت: طبق مصوبات این ستاد، برخی از وزارت خانه‌ها تعهداتی داشتند که براساس برنامه زمانبندی متأسفانه پیشرفتی نداشته اند.

حجت الاسلام حسین غلامی گفت: ضروری‌ترین نیاز بشاگرد خریداری ماشین آلات راهداری و تجهیز راهدار خانه‌ها قبل از فصل تابستان و شروع باران‌های فصلی بود که عملی نشد و باعث بروز مشکلات زیادی در زمینه دسترسی روستاییان به مرکز شهرستان شده است.

 نماز جمعه قشم

امام جمعه قشم گفت: مبارزه بی امان همراه با دقت و سرعت با مفسدان در اولویت است.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی گفت: پیام غدیر یک پیام جهانی و فطرت پسند است چرا که غدیر به رمز و راز حقیقت جامعه بشری می‌پردازد.

 نماز جمعه میناب

امام جمعه میناب با تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی بهترین عامل برای تحقق عدالت اجتماعی در کشور است.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی فرا رسیدن عید غدیر را نیز تبریک و گفت: غدیر یک رویداد جهانی است و باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

 نماز جمعه سیریک

امام جمعه موقت سیریک گفت: متاسفانه مردم شهر بندر سیربک دچار کمبود آب شرب و کیفیت پایین آب هستند و این یکی از مطالبات جدی مردم از مسئولان است.
حجت الاسلام احمد خلیلی گفت: به رغم اعتقاد برخی افراد، با اعتماد به آمریکا رونق و توسعه اقتصادی برای کشور ایجاد نمی‌شود.

 نماز جمعه حاجی آباد

امام جمعه حاجی آباد گفت: با فرا رسیدن عید غدیر، دل‌ها متوجه یک امر مهم اعتقادی، اجتماعی و سرنوشت ساز در زندگی می‌شود که آن، ولایت و رهبری جامعه دینی است.

حجت الاسلام ابراهیم شریفی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، معنویت و وحدت پایه‌های اساسی حج هستند و وقتی وحدت با معنویت همراه شود امت اسلامی را به اوج عزت و سعادت می‌رساند.

 نماز جمعه رودان

امام جمعه رودان گفت: بر اساس فرمایش پیامبر اسلام (ص)، روز غدیر خم والاترین اعیاد امت اسلام است و باید به طور ویژه گرامی داشته شود.

حجت‌الاسلام دری با اشاره هفته بهزیستی و تامین اجتماعی گفت: این دو نهاد برای رفع گرفتاری‌های قشر ضعیف آمده اند و باید برای کاهش مشکلات افراد ضعیف جامعه حمایت شوند.

 نماز جمعه بوموسی

امام جمعه بوموسی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: مسئولان، حداقل‌های زندگی را برای خانواده‌ها و مردم بوموسی فراهم کنند.
حجت الاسلام پاک‌نژاد با اشاره به شیوع دوباره ویروس کرونا گفت: مردم تزریق واکسن یادآور کرونا و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

 نماز جمعه توکهور و هشتبندی

امام جمعه توکهور و هشتبندی با اشاره به فرا رسیدن عید سعید غدیر خم گفت: عید سعید غدیر خم، عید ولایت و امامت و تکمیل دین است.

حجت الاسلام حسین جهانگیری گفت: بیمه در جامعه امروزی یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی است و با افزایش جمعیت تحت پوشش بیمه در یک جامعه، آن جامعه از لحاظ فرهنگی و اجتماعی توسعه می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.