خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

امامان و خطیبان شیعه و سنی در شهرستان‌های هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه به بیان موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی پرداختند.

 نماز جمعه اهل سنت بندرعباس

امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: ایام حج موسم مهمی برای اتحاد و وحدت مسلمانان است.

شیخ یوسف جمالی گفت: اگر کار‌های ما برای خداوند باشد، پاداش نیکو در پی دارد.

 نماز جمعه بوموسی

حجت الاسلام شیرزاد حسنی امام جمعه موقت بوموسی گفت: دشمن با استفاده از ابزار رسانه و امپراتوری رسانه‌ای خود به دنبال القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی است.

 نماز جمعه جاسک

حجت الاسلام صحرانشین امام جمعه موقت شهرستان جاسک گفت: اعتیاد، خانمان سوز و سر منشا مشکلات در زندگی افراد است پس اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به خانواده‌ها برای مقابله با این مشکل وظیفه همگانی است.

 نماز جمعه توکهور وهشتبندی

حجت‌الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه توکهور وهشتبندی با اشاره به هفته قوه قضائیه و برپایی میز خدمت قوه قضائیه در منطقه توکهور و هشتبندی گفت: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای حضور مسئولان قضایی بین مردم است.

 نماز جمعه پارسبان

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به زلزله‌های اخیر در این شهرستان گفت: مسئولان در مناطق حادثه دیده حاضر شوند تا اگر خسارتی به مردم وارد شده در اولویت جبران قرار گیرد.

 نماز جمعه شیعه قشم

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم با بیان اهمیت دیپلماسی اقتصادی و نقش اثربخشی آن برای کشور گفت: باید سند راهبردی اقتصادی جزایر خلیج فارس با رویکرد دیپلماسی اقتصادی و فرا ملی تدوین شود.

نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم با شادباش هفته قوه قضاییه گفت: قرآن کریم می‌فرماید نه زیر بار ظلم بروید و نه به کسی ظلم روا دارید که لازمه آن شناخت حقوق خود و دیگران در جامعه است.

 نماز جمعه سیریک

امام جمعه شهرستان سیریک با انتقاد از مشکلات بی آبی مردم شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان گفت: بیش از یکسال از وعد‌های مسئولان استانی در رفع مشکلات بی آبی مردم گذشت، اما هنوز زمان آبگیری ۴۰ روزه مردم روستا‌های این شهرستان کمتر نشده است.

حجت الاسلام سالاری گفت: در شهرستان سیریک آب برای خریدن هم نیست.

 نمازجمعه میناب

امام جمعه میناب گفت: صرفه جویی در مصرف آب تنها راه علاج برون رفت کشور از بحران بی آبی است.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی گفت: آموزش صرفه جویی در مصرف آب باید جزء مطالب درسی کودکان قرار گیرد.

 نماز جمعه بشاگرد

امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: شایعه‌ناپذیری و زودباور نبودن از مهم‌ترین ویژگی‌های جامعه اسلامی و انقلابی است.

حجت السلام حسین غلامی گفت: این روز‌ها جامعه ما در مقابل شایعه پراکنی و دروغ گستری دشمن قرار دارد که باید مردم هوشیار باشند.

 نماز جمعه حاجی آباد

امام جمعه حاجی آباد گفت: یکی از مطالبات جدی مردم برخورد با مفسدان اقتصادی بویژه دانه درشت ها، در هر رده و جایگاهی است.

حجت‌الاسلام شریفی گفت: اجرای عدالت و برخورد بدون تبعیض با همه مفسدان، اعتماد مردم را نسبت به قوه قضائیه و نظام مقدس اسلامی افزایش داده است.

نماز جمعه رودان

امام جمعه رودان گفت: حج یکی از ابزاری است که می‌توان با آن جنایت آمریکا و رژیم صهیونسیتی را افشا کرد.

حجت‌الاسلام مهدی دری گفت: حجاج با استفاده از مراسم حج و ارتباط گیری با مسلمان سراسر دنیا حقایق آمریکا و رژیم صهیونست را آشکار کنند.

 نماز جمعه بندر خمیر

حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر گفت: امروز وظیفه هر قشر و صنفی است که خود را در میدان مبارزه با دشمن صاحب اثر بداند و در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و تمدن اسلامی کوشا باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.