سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی:

زیرساخت‌های ساماندهی متکدیان در ارومیه باید به سرعت تکمیل شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: زیرساخت‌های ساماندهی متکدیان در ارومیه باید به سرعت توسط نهادهای مسوول به ویژه شهرداری تکمیل شود تا موفقیت بیشتر اجرای این طرح را شاهد باشیم.

رضا ابراهیمی در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان آذربایجان‌غربی گفت: جمع‌آوری متکدیان بدون ایجاد زیرساخت‌های لازم در مرکز استان نمی‌تواند به میزان قابل قبولی مثمرثمر باشد.

وی اضافه کرد: در کنار اقدامات کوتاه مدت برای ساماندهی، توجه به برنامه‌های بلندمدت در راستای جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان نیز باید در دستور کار نهاد‌های مسوول به ویژه شهرداری ارومیه قرار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تجهیز اماکنی برای نگهداری از جمله موارد مهمی است که شهرداری ارومیه باید در سریع‌ترین زمان ممکن در این خصوص اقدام کند.

فرماندار ارومیه هم در این جلسه گفت: در سه ماهه نخست امسال، ۱۹۰ متکدی در سطح شهرستان جمع‌آوری شده است.

غلامحسین عماری افزود: از این تعداد، ۱۳۹ نفر مرد و ۵۱ نفر زن بوده و بسیاری از آنان، از شهرستان‌های دیگر به ارومیه آمده و تکدی گری می‌کردند.

وی اظهار کرد: این افراد با توجه به وضعیتشان به کمیته امداد، بهزیستی، گرمخانه موقت شهرداری و کمپ ترک اعتیاد معرفی یا به سایر شهرستان‌ها اعزام شدند.

وی اضافه کرد: تعداد متکدیان جمع آوری شده طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار است.

فرماندار ارومیه تاکید کرد: تغییر نگرش مردم به متکدیان در این شهرستان نیاز است که باید کار فرهنگی در این خصوص صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.