افزایش موارد خودکشی در میان سربازان صهیونیست

رسانه‌های عبری از تشکیل جلسه اضطراری به خاطر افزایش خودکشی بین سربازان صهیونیست خبر داده‌اند.

تعداد خودکشی‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی طی نیم سال گذشته افزایش یافته است. گفته می‌شود از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۱۱ نظامی صهیونیست خودکشی کرده اند.

شبکه عبری کان گزارش داد این آمار در حالی ارائه شده است که تعداد کل خودکشی در میان سربازان صهیونیست در کل سال گذشته ۱۱ نفر و سال قبل از آن ۹ نفر بوده است.

در پی انتشار این اخبار، رئیس اداره نیروی کار ارتش رژیم صهیونیستی، جلسه اضطراری با مسئولان سلامت روان برگزار کرد تا دلایل این افزایش خودکشی‌ها بررسی شود. گفته می‌شود نتیجه‌گیری روشنی از این جلسه به دست نیامد، اما فرماندهان ارتش دستور افزایش هوشیاری را داده‌اند.

دی‌ماه امسال، نشریه تایمز رژیم صهیونیستی گزارش داد خودکشی عامل اصلی مرگ در میان سربازان ارتش اشغالگر بوده است. گزارش دیگری نشان می‌داد از هر هشت مرد صهیونیست، یک نفر به دلیل مسائل مربوط به بهداشت روان از ارتش معاف می‌شود.

کنسرسیوم تحقیقات خودکشی نظامی آمریکا می‌گوید سربازان اغلب دلایل زیادی (بیش از ده مورد) را برای خودکشی بیان می‌کنند که این پیچیدگی موضوع را نشان می‌دهد، اما خودکشی به طور عمده راهی برای فرار از مردم یا راهی برای ابراز ناامیدی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار