حمله سایبری به رژیم صهیونیستی آژیر خطر را در قدس به صدا درآورد + فیلم

رسانه‌های عبری می‌گویند فعال شدن اشتباهی آژیر‌های خطر در سرزمین‌های اشغالی به دلیل حمله سایبری به سیستم هشدار حمله موشکی بوده است.

رژیم صهیونیستی اعلام کرد آژیر‌های هشدار حمله موشکی که شب گذشته برای مدت طولانی به صدا درآمده بودند، نتیجه یک حمله سایبری بوده است.

به گزارش، نشریه صهیونیستی هاآرتص، شب گذشته در چندین محله قدس و همچنین بندر «ایلات» صدای آژیر بلند شده است. یائیر گولان، معاون سابق رئیس ستادکل ارتش اشغالگر صبح امروز (دوشنبه) در گفتگو با رادیو ارتش گفت هکر‌ها به سیستم هشدار شهری نفوذ کرده اند و اگرچه سامانه هشدار فرماندهی ارتش مورد نفوذ واقع نشده، اما باز هم این مسئله نگران کننده است.

رسانه‌های عبری زبان می‌گویند اداره سایبری رژیم صهیونیستی در حال بررسی این موضوع است که آیا هکر‌های ایرانی در این اقدام دست داشته اند یا خیر.

ساکنان محلی می‌گویند صدای آژیر‌ها نزدیک به یک ساعت ادامه داشته است. نیرو‌های نظامی رژیم شب گذشته در بیانیه‌ای مدعی شده بودند این رخداد در نتیجه نقص فنی صورت گرفته است.

هفته گذشته نیز گروه هکری موسوم به «عصای موسی» شبکه برق رژیم صهیونیستی را قطع کرد. افزون بر این، حساب ایمیل برخی مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی نیز به تازگی هدف حمله هکری قرار گرفته است. نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی و پس از حملات سایبری متعدد دستور تاسیس یک شبکه امنیت الکترونیکی مشابه سامانه گنبد آهنین را داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار