مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی در زنجان تمدید شد

مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: امسال باتوجه به شرایط اقتصادی پیش رو مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل تا ۱۵ تیرماه تمدید شده است.

شکوری گفت: طبق قانون مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل تا پایان خردادماه  است، اما امسال باتوجه به شرایط  اقتصادی پیش رو مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل تا ۱۵ تیرماه تمدید شده  و توصیه می‌شود مودیان  تسلیم اظهارنامه را به روز‌های پایانی موکول نکنند.  

مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: بیش از ۵۰ درصد از صاحبان مشاغل در زنجان که فرم تبصره ماده ۱۰۰ را ثبت کرده‌اند، با توجه به داده‌های واقعی خرید و فروش آن‌ها از پرداخت مالیات معاف هستند.

به گفته شکوری مودیان مالیاتی می‌توانند با مراجعه به سایت my.tax.gov.ir در صورتی که مجموع فروش و درآمد ارائه خدمات آن‌ها برابر یا کمتر از ۴۸ میلیارد ریال است از تسهیلات تبصره ماده ۱۰۰ استفاده کنند و در صورت عدم پذیرش مبلغ مالیات قطعی اعلامی توسط سازمان، اقدام به تسلیم اظهارنامه مالیاتی کنند.

او می گوید: همچنین مودیانی که فروش آن‌ها از ۴۸ میلیارد ریال بیشتر است نیز ملزم به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر هستند.

به گفته مدیرکل امور مالیاتی زنجان برخورداری از هرگونه معافیت مالیاتی نیاز به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در مهلت مقرر دارد و مودیان مالیاتی در صورت عدم تسلیم اظهارنامه علاوه بر محرومیت از معافیت‌های مالیاتی، موجب اعمال جرائم ذیربط نیز خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.