فرماندار جدید جیرفت منصوب شد

از زحمات عطاپور وزیری فرماندار سابق جیرفت تجلیل و احمد بلندنظر به سمت فرماندار جدید این شهرستان منصوب شد.

طی مراسمی که با حضور استاندار کرمان،  نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس، امام جمعه جیرفت وجمعی مسئولان این شهر برگزار شد، فرماندار جدید جیرفت معرفی شد.

استاندار کرمان در این مراسم با بیان اینکه انتخاب فرماندار جیرفت با مشورت انجام شد گفت:  و اینگونه نبود که با قرعه کشی برای این مسئولیت انتخاب شود، اعتقاد دارم که در برابر این انتخاب باید پاسخگوی خدا باشم.

فداکار نگاه قومیتی را یکی از موانع توسعه دانست و برای فرماندار جدید جیرفت آرزوی موفقیت کرد.

استاندار کرمان می گوید: فرماندار نماینده جریان سیاسی خاص نیست و باید برای تمام مردم از اقشار مختلف گوش شنوا داشته باشد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرصت مسئولیت کوتاه است، گفت: در این مدت کوتاه حتماً باید سرکشی از روستاها به همراه سایر مدیران در دستور کار قرار گیرد و با روی باز حرف مردم را شنید.

حجت‌الاسلام تارم امام جمعه جیرفت  نیزدر این مراسم با قدردانی از زحمات فرماندار سابق جیرفت گفت: وی تا آخرین لحظات حتی با وجود اعلام تغییر کارخود را به بهترین شکل انجام می داد.

او می گوید: در جیرفت افراد توانمند زیادی وجود دارد که امکان تصدی فرمانداری را داشتند اما در نهایت فرماندار فعلی معرفی شد که امیدواریم خدمات فرماندار سابق را حتی به نحو بهتر به مردم ارائه کند.

تارم گفت: شهرستان جیرفت متشکل از سه منطقه ساردوئیه، جبالبارز و یک منطقه گرمسیری است و نیاز است در انتصاب مدیران همه شریک باشند تا وحدت و یکپارچگی ایجاد شود.

سپس  با حضور فداکار استاندار کرمان از زحمات ابوذر عطاپور وزیری فرماندار سابق جیرفت تجلیل و احمد بلندنظر به سمت فرماندار جدید جیرفت منصوب شد.

برچسب ها: فرماندار ، مسئولیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار