درخشان: بازی کردن با الجزایر بهتر از نداشتن دیدار دوستانه است

کارشناس فوتبال گفت: برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی الجزایر بهتر از بازی نکردن قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

حمید در خشان در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی و بحث آماده سازی تیم ملی برای بازی‌های  جام جهانی ۲۰۲۲ گفت:  لازم است که تعداد بازی های دوستانه بیشتری برای تیم ملی فوتبال کشورمان فراهم شود تا  بازیکنان تجربه لازم برای بازی با تیم‌های بزرگ دنیا را کسب کند. بازی دوستانه با تیم ملی الجزایر  بهتر از بازی نکردن است و به قول معروف " کاچی به از هیچی " است؛ همین طور بازی با یک تیم آفریقایی که یک سطح از تیم‌های آسیایی بالاتر است، خوب هست، اما کفایت نمی‌کند و کافی نیست.

تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از لغو ۲ دیدار دوستانه قرار است روز ۲۲ خرداد ماه مقابل الجزایر در قطر به میدان برود. این دیدار ساعت ۲۲:۳۰ به‌وقت تهران آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


برگزار نشدن بازی های دوستانه به ضرر تیم ملی فوتبال کشورمان است 

 نبود هماهنگی در فدارسیون فوتبال باعث شده است که برگزاری بازی‌های دوستانه  به درستی انجام نشود. مسئولان فدراسیون فوتبال وظیفه دارند بازی‌های تدارکاتی خوبی را برا‌ی تیم ملی تدارک ببینند که متاسفانه هنوز موفق نشده اند و این موضوع به ضرر  تیم ملی کشورمان   است. همچنین بازی کردن با یک تیم کافی نیست و باید بازی‌های بیشتری هماهنگ شود.

حدود ۲ ماه از قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌گذرد و تیم ملی کشورمان هنوزبرنامه مشخصی برای بازی‌های دوستانه ندارد. تیم‌های راه یافته به جام جهانی این فرصت را دارند که چند بازی تدارکاتی برگزار کنند. اما بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران یا لغو می‌شود یا از لحاظ فنی، قابل مقایسه با سایر حریفان و دیدار‌های تدارکاتی شان نیست. تنها دیدار دوستانه قطعی شده تیم ملی ایران در مقابل تیم الجزایر است که روز یکشنبه تاریخ ۲۲ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

تیم پرسپولیس با نگرفتن بازیکن های خوب دچار مشکل شد 

به طور حتم جذب بازیکن‌های خوب و با تجربه توسط تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس و استقلال می‌تواند تاثیرات بسیار خوب و مثبتی در بهبود عملکرد این تیم‌ها داشته باشد. به نظرم تیم پرسپولیس با نگرفتن بازیکن‌های خوب دچار مشکلات زیادی شد.  

تیم پرسپولیس در  نقل و انتقالات فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت و با زیکنان جدید نتوانستند نقاط ضعف این تیم را برطرف کنند.  

گل محمدی باید در پرسپولیس ماندنی شود 

 بهتر است در فصل جدید یحیی گل محمدی در جایگاه خود به عنوان سرمربی باقی بماند. با توجه به اینکه جذب مربی خوب خارجی ممکن است به دلایل بحث مالی شرایط را سخت‌تر کند، گل محمدی با جذب بازیکن‌های جدید، برنامه ریزی درست و ایجاد هماهنگی بین اعضای تیم می‌تواند نتیجه خوبی بگیرد.

گل محمدی در لیگ بیست و یکم فوتبال نتوانست تیم پرسپولیس را  برای ششمین مرتبه قهرمان لیگ برتر فوتبال کند به همین علت شایعاتی مبنی بر کنار گذاشتن این مربی از هدایت پرسپولیسی‌ها مطرح شد، اما درویش مدیرعامل باشگاه ضمن حمایت از گل محمدی اعلام کرد که او فصل آینده هم سرمربی این تیم خواهد بود. علاوه بر این، تیم پرسپولیس تاکنون در فصل نقل و انتقالات توانسته علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و اسماعیلی فر را به خدمت بگیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
اگه قرارداد درست و حسابی ببندیم و تیم مقابل رو مجبور کنیم با ترکیب اصلیش بازی کنه اینجوری دستمون تو پوست گردو نمیمونه.ظاهرا قراره که با تیم دوم الجزایر بازی کنیم.کره و ژاپن با تیم اول برزیل بازی میکنن ما باید با تیم دوم تیمی که جزء تیمهای جام جهانی هم نیست بازی کنیم
آخرین اخبار