در دیدار امیرعبداللهیان با مشاور امنیت ملی هند؛

با توهین کنندگان به پیامبر به نحوی برخورد می‌شود که درسی برای دیگران باشد

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با آجیت دووال خواهان توجه جدی به حساسیت های مسلمانان در ارتباط با مقدسات دینی شد.

در ابتدای این دیدار   مشاور امنیت ملی هند در دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه بر لزوم گسترش همه جانبه روابط میان جمهوری اسلامی ایران و هند تاکید کرد.

مشاور امنیت ملی هند ضمن استقبال از پیشرفت‌های حاصله در روابط به کشور پیشنهاد تشکیل یک کمیته راهبردی برای گسترش روابط در همه زمینه‌ها را مورد تاکید قرار داد و آمادگی دولت هند را برای توسعه مناسبات در همه سطوح در ابعاد دو جانبه، چند جانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی اعلام کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در این ملاقات زمینه‌های گسترده‌ موجود برای توسعه همکاری‌های دو کشور و ارتقاء هر چه بیشتر مناسبات در ابعاد مختلف، بدون توجه به عوامل ثالث و مخالف روابط را برشمرد.

مقام هندی در پاسخ به تاکیدات و پیشنهادات طرف ایرانی, با اشاره به فضای منفی به وجود آمده توسط بعضی افراد در بی احترامی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص), ضمن تجدید احترام دولت و مقامات هند نسبت به پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت که با اشخاص خاطی در سطح دولت و دستگاه‌های مرتبط به نحوی برخورد خواهد شد که درسی برای دیگران باشد.

حسین امیرعبداللهیان با تمجید از احترام مردم و مقامات دولت هند نسبت به ساحت مقدس ادیان الهی به ویژه پیامبر اکرم (ص) و بردباری دینی، همزیستی و دوستی تاریخی موجود میان پیروان ادیان در این کشور، خواهان توجه جدی به حساسیت های مسلمانان در ارتباط با مقدسات دینی شد و رضایتمندی مسلمانان از مواضع مقامات هندی در برخورد به خاطیان را اعلام نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان با استقبال از پیشنهادهای مقام هندی برای گسترش هر چه بیشتر روابط به ویژه در زمینه های مواصلاتی از طریق کریدورهای جنوب و شمال به ویژه بهره گیری از بندر چابهار، سرمایه گذاری، تجارت، آموزش و تحقیقات و توسعه اعلام نمود که جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای گسترش روابط با هند ندارد.

حسین امیرعبداللهیان ضمن مناسب توصیف نمودن روابط امنیتی و نظامی میان دو کشور، خواهان گسترش بیشتر این همکاری ها و استفاده از ظرفیت ها برای مقابله با تروریسم در سطح دوجانبه و منطقه‌ای و کمک به مردم افغانستان گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
۱۲:۵۸چرا بهت برخورده وناراحتی ؟؟!!!
در قرآن هم نه فرموده به پیامبر گرامی
(ص) واهل بیت گرامی (ع) پیامبرگرامی
و مقدسات اسلام توهین کن ، مگر یادت رفته سر نوشت شوم سلمان رشدی مرتدملعون
مگر یادت رفته فرمایش حضرت امام
خمینی رحمت الله علیه در مورد سلمان
رشدی مرتد ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
اول خوب قرآن را کلمه به کلمه و آیات
قرآن را بخوان بعد أ طرفداری از هتاک
کافر بکن
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۹:۳۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
کشور هفتاد و دو ملت اینه؟
Lithuania
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
شیرش رو بردن هندستون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
خب هند بما چ هر کی ی عقاید خاصی داره ...ما پیامبرا قبول داریم اما آیا مسئوولین مث پیامبرا هستن؟؟؟؟؟ آیا راه وروش اونو رو دارن ؟؟؟؟ اونا اول بفکر مردم بودن بعد خودشون تو رو قران اسم پیامبرا نیارید فقط ادعای مسلمان بودنو دارید مردم دارن ازگشنگی میمیرن فقر بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
توهین به ادیان و پیامبر چه ربطی داره به این موضوع که بعضی مسئولین پیامبرگونه زندگی نمی کنن. غیرت دینی رو قربانی چهار نفر منحرف کنیم. اتفاقا باید مطالبه کنیم. اون پیامبری که توقع داریم مسئولین هم مثلش رفتار کنن مبنا و الگو است و الآن دارن بهش توهین میکنن برای دین زدایی و مادی گرایی. بعد شما با چه مبنایی میخوای مطالبه کنی که مسئولین هم پیامبرگونه زندگی کنن؟ بخش اعظم این نگاه منفی ساخته همین رسانه های بهایی و مادی گرا و انگلیسیه که مردم رو دچارش کرده. مسئول ساده زیست باشه میگن ما مسئول گدا نمیخوایم، اشرافی باشه ولی کار کنه. بعد که متوجه میشن مسئول اشرافی به درد مردم توجهی نداره کلاً میزنن زیرش و میگن همه مثل همن. اتفاقاً ما باید مطالبه کنیم سبک زندگی پیامبر رو.
Germany
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
هر چی قبلا برخورد کردید الان هم می کنید...
راست می گویید یهویی قطع روابط دیپلماتیک و اخراج کلیه افراد وابسته و غیروابسته حکومتی دولت مطبوع توهین کنندگان.
مثل قطع دو دوربین اتمی نشه یه وقت...؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
مرگ برهتاکان به پیامبر گرامی اسلام
(ص)
لعنت بر هتاکان ملحد وبی دین و کافر
Iran (Islamic Republic of)
مم
۱۲:۵۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
تو خود قران اومده لا اکراه فی لدین هیچ اجباری بر دین نیست درسته کسی حق نداره به عقیده کسی بی احترامی کنه ولی شمام حق نداره همینطوری دشنام بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
با عوامل گرانی هم برخورد کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
خودشون باعث شن ک دیگ دلال وایحرفا نیس مستقیم وبا دستور رئیسی دیگه همچی صددرصد گرون شد ک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
یک عده میان آدرس غلط میدن. اگه قراره غیرت دینی فدای معیشت بشه پس لطفا شما اینجا نظر نده. یه مسلمون با غیرت هم از مقدسات و آرمان هاش دفاع میکنه و هم بر این مبنا از مسئولین مطالبه میکنه. نه اینکه یکی رو فدای دیگری کنه.
آخرین اخبار