تولید و پخش ۱۷ هزار تن آسفالت در شهر اراک

از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ هزار تن آسفالت در کلانشهر اراک تولید و پخش شده است.

مرادی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک با اشاره به تولید و پخش ۱۷ هزار تن آسفالت در شهر اراک از ابتدای سال تا کنون توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد.

هزینه هر تن آسفالت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و برای تولید و پخش این ۱۷ هزار تن آسفالت در نقاط مختلف شهر اراک حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

سعی براین است در مرحله اول امسال بیشتر نقاط حاشیه شهر مدنظر قرار گیرد و این میزان آسفات در نقاطی از جمله بلوار کرهرود، کوی هجرت و کوی حمید که عمدتا در حاشیه شهر بوده اجرای آسفالت داشتیم.

در بودجه امسال چیزی حدود ۳۵ میلیارد تومان بابت پخش آسفالت پیش بینی شده و حداقل تُناژ آسفالت امسال ۱۰۰ هزار تن است که به این میزان بسنده نخواهیم کرد و تلاش داریم ۱۵۰ هزارتن پخش آسفالت را تا پایان سال داشته باشیم.

با توجه به برخی کمبود‌ها از جمله تامین اکیپ و ماشین آلات پخش اسفالت، مصالح سنگی و سنگ شکن‌ها در حال پیگیری و رفع این مشکلات هستیم تا بتوانیم کار پخش آسفالت در معابری که مورد نیاز است را داشته باشیم.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک در پایان گفت: اولویت با نقاطی است که نیاز به آسفالت دارند و اکیپ پخش آسفالت بصورت دور‌های در مناطق مختلف پخش آسفالت را داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.