قنوات نیکشهر و قصرقند احیا می شوند

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، قصرقندو کنارک درمجلس شورای اسلامی از : اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیاء قنوات نیکشهر و قصرقند خبرداد.

معین الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، دشتیاری، قصرقند، زرآباد و کنارک در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح‌های عمرانی این شهرستان‌ها گفت: مطالبات مردم شهرستان نیکشهر در حوزه آب، برق، راه و بهداشت و درمان با جدیّت برای تخصیص اعتبار در حال پیگیری است.

او گفت: هم اکنون ۵ کیلومتر از راه روستایی منطقه هنزم و زیردان آسفالت شده و برای ادامه این طرح نیز اعتبارات لازم تزریق و تصویب شده است.

سعیدی گفت: پیگیری لازم برای ۱۷ کیلومتر از راه دسترسی مردم چاه علی به چاهان، راه ارتباطی منطقه گردشگری گرگان و تکمیل راه روستایی کوچینک به آبگاه با اولویت در حال انجام است.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی مشکلات حوزه انتخابیه از طریق دفاتر و گزارشات فرمانداران رصد می‌شود،گفت: دسترسی به اینترنت پرسرعت مناطق روستایی نیکشهر و تسریع در واگذاری قنوات ملی در قالب ماده ۵۶ به مردم از دیگر موضوعاتی است که در حال پیگیری است.

برچسب ها: احیا قنوات ، قنوات آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.