نمایشی از آثار هنرمندان سرشناس تجسمی در یک گالری نوپا

اولین نمایشگاه گالری یافته با حضور نوزده هنرمند افتتاح شد.

سینا اسدی مدیر گالری یافته در مراسم اولین نمایشگاه این گالری گفت: در این گالری قرار است پروژه‌های پژوهش محور انجام دهیم و در نمایش اول محوریت چیزهایی‌ست که بر روی زمین روییده و یا به وجود آمده است.

اولین نمایشگاه گالری یافته با  آثاری از فریده لاشایی، علیرضا آسانلو، فتی کسرائیان، آرش امدادیان، نگار هنرپیشه، ساوالان جماعتی، افسانه مدیرامانی، محمد هاشمی، سعید فلاح‌فر، آریتا شهرزاد، شیرین ملت گوهر، مهسا کریمی‌زا‌ه، زهرا شفیع، مصطفی دشتی، کاظم چلیپا، رعنا فرنود، نگار فرجیانی، طرلان لطفی‌زاده و فرزین راه‌نشین  برگزار شد.

به گفته اسدی در این نمایشگاه کار‌هایی که جمع‌آوری شده است همراه با دو بخش نظری به نمایش گذاشته شده اند. بخشی به عنوان نظر منتقدان هنری و در بخشی دیگر نظر برخی از مردم در بخش مشاغل که نام ان را «مشاغل بدنه» گذاشته‌ایم آمده است.

اسدی می گوید مشاغل بدنه نگاه تجربی به آثار برای ما اهمیت دارد. بسیاری از افراد به صورت تجربی به شغل‌هایی مانند رنگ‌کاری روی آورده‌اند و نظر آن‌ها به یک اثر هنری می‌تواند تجربه‌ای جدید برای روایت یک اثر هنری باشد.

بر اساس اظهارات این مدیر گالری موضوع برگزاری نمایشگاه همراه با نظرات قرار است ادامه پیدا کند و در دو نمایش دیگر به سراغ شغل‌های دیگر می‌روند و در انتها نتیجه به عنوان یک پروژه پژوهشی و تحقیقاتی تا پایان سال ۱۴۰۱ در وبسایت گالری منتشر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار