امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و شرکت شهرک‌های صنعتی

سرپرست دانشگاه شهرکرد گفت: تفاهم نامه همکاری مهارتی، علمی، پژوهشی و فناوری بین این دانشگاه و شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری امضا شد.

آقای پیرعلی گفت: این تفاهم نامه به منظور تقویت و توسعه همکاری و با هدف افزایش مهارت و اشتغال پذیری دانشجویان، اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیاز‌های صنایع و معادن چهارمحال و بختیاری و سایر زمینه‌های همکاری متقابل به امضای آقای پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد و آقای فلاح مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان رسید.

ارتقای مهارت و اشتغال پذیری دانشجویان، هدایت و حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی با موضوعات مرتبط با فعالیت‌های مربوط به واحد‌های صنعتی، راه اندازی کانال ارتباطی موثر بین شرکت و دانشگاه و واحد‌های صنعتی استان، برگزاری نشست ها، دوره‌ها و کار گاه‌های آموزشی، انجام طرح‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری مورد نیاز واحد‌های صنعتی استان از مفاد این تفاهم نامه است.


بیشتر بخوانید


همکاری در خصوص معرفی اساتید و متخصصان مورد نیاز شرکت و ثبت نام در سامانه Eservice، آموزش و مشاوره واحد‌های صنعتی، جهت رفع نیاز‌های فناورانه واحد‌های صنعتی عارضه یابی واحد‌های صنعتی، کمک به راه اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز پژوهشی و فناوری همکاری در زمینه دوره‌های کارورزی و کار آموزی دانشجویان دانشگاه دیگر موارد این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

مدت زمان اجرای تفاهم نامه همکاری مهارتی، علمی، پژوهشی و فناوری دو سال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.