گسترش روابط بین الملل در دانشگاه شهرکرد

سرپرست دانشگاه شهرکرد گفت: گسترش روابط بین الملل در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی از اهداف مهم این دانشگاه است.

آقای پیرعلی گفت: دانشگاه شهرکرد با برخورداری از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی این آمادگی را دارد که بیش از گذشته با دانشگاه هامبورگ آلمان همکاری و تعامل داشته باشد.

در صورت ایجاد همکاری بین دانشگاه شهرکرد و دانشگاه هامبورگ آلمان، تبادل نظر اساتید و دانشجویان در انجام طرح‌های تحقیقاتی و طرح‌های مشترک علمی و پژوهشی افزایش خواهد یافت.

نمایه سازی برای مجلات دانشگاه به ویژه در حوزه علوم انسانی از جمله اهدافی است که به دنبال آن هستیم تا با تلاش دفتر همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه به آن دست یابیم.


بیشتر بخوانید


پذیرش دانشجویان خارجی برای ادامه تحصیل در مقطع پسا دکتری در دانشگاه شهرکرد، ایجاد شرکت‌های دانش بنیان چند ملیتی و

در حال حاضر طرحی مشترک در زمینه زبانشناسی بین دانشگاه هامبورگ آلمان و دانشگاه شهرکرد در حال انجام است.

همچنین به همت پژوهشکده بختیاری شناسی و دفتر همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه شهرکرد سخنرانی با موضوع ملاحظاتی پیرامون دستور تاریخی زبان لری با سخنرانی لدوینگ پاول، زبان شناس آلمانی، ۲۴ اردیبهشت ماه در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

پروفسور لدوینگ پاول زبان شناس دانشگاه هامبورگ آلمان با آقای پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد با حضور آقای عباس کارگرمعاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه، آقای کیوانی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه، آقای مولوی معاون فرهنگی-اجتماعی دانشگاه، آقای بهمنی رئیس گروه همکاری علمی و بین المللی دانشگاه، آقای طاهری عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه و آقای نظری مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه با موضوع دیپلماسی علمی و گسترش روابط بین الملل در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی در دانشگاه شهرکرد دیدار و گفتگو کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.