بهره مندی دانشجویان از خدمات آموزشی به شرط دریافت دو دز واکسن کرونا

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: دریافت دو دُز واکسن کرونا شرط استفاده از خدمات آموزشی و کلاسی برای دانشجویان است.

آقای مشتاقی گفت: کلاس‌های حضوری دانشجویان همزمان با سراسر کشور از امروز در دانشگاه شهرکرد آغاز و همه دستورالعمل‌های بهداشتی در کلاس‌ها، خوابگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این دانشگاه نظارت و کنترل شد.

دانشجویان برای ثبت نام، ورود به کلاس، استفاده از خوابگاه و دیگر خدمات آموزشی باید تصویر کارت واکسن کرونای خود را همراه با دیگر مدارک دانشگاهی ارسال کنند و در صورتی که دانشجو سه دُز واکسن را زده باشد می‌تواند از خدمات خوابگاهی استفاده کند و دریافت دو دُز واکسن شرایط استفاده از خدمات آموزشگاهی و کلاسی است.


بیشتر بخوانید


در هر دانشکده معاونت دانشجویی و در هر خوابگاه مسئول خوابگاه نحوه چیدمان صندلی‌ها و دیگر پروتکل‌های لازم را کنترل می‌کنند.

در ابتدای شیوع ویروس کرونا و حضوری شدن کلاس‌ها شیوه نامه‌های بهداشتی استفاده از خوابگاه‌ها را با ۳۰ درصد و پارسال با ۵۰ درصد یعنی در هر کلاس شش نفره، چهار دانشجو اعلام شده بود، اما اکنون برای افرادی که سه دُز واکسن را دریافت کرده باشند امکان استفاده ۱۰۰ درصد از خوابگاه وجود دارد.

برای تشکیل کلاس‌های زیر ۳۰ نفر مشکلی وجود ندارد و تنها کلاس‌های بیش از ۳۰ نفر مورد دقت قرارگرفته‌ که فعالیت در این کلاس‌ها از ۲۰ فروردین ماه آغاز می‌شود و کلاس‌های اضافی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی نیز از پارسال با رعایت همه شیوه نامه‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شد، تنها برگزاری دوره کارشناسی تاکنون ممنوع بود که با اعلام دستورالعمل‌های جدید دانشگاه علوم پزشکی و رعایت دانشجویان برگزاری این کلاس‌ها نیز مشکلی نخواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.