اطلاعیه دانشگاه شهرکرد درخصوص حضوری شدن کلاس‌های درس

دانشگاه شهرکرد درخصوص حضوری شدن کلاس‌های درس دانشجویان، اطلاعیه ای صادر کرد.

در اطلاعیه دانشگاه شهرکرد درخصوص حضوری شدن کلاس‌های درس دانشجویان آمده است:

۱- حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه از روز چهاردهم فروردین به صورت تمام وقت و منظم در دانشگاه الزامی است و برگزاری کلاس‌های مجازی دروس نظری توسط اساتید باید در محل دانشگاه صورت پذیرد. مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این تصمیم بر عهده روسای دانشکده‌ها است.

۲- کلیه دروس دوره‌های تحصیلات تکمیلی از چهاردهم تا بیستم فروردین ماه به صورت مجازی و از بیستم فروردین ماه به صورت حضوری از سر گرفته خواهد شد و از این تاریخ لینک دروس مجازی (طبق برنامه زمانبندی زیر) در سامانه آموزش قطع خواهد شد.

۳- کلیه دروس عملی دوره‌های کارشناسی دانشکده‌های مختلف از بیستم فروردین بر اساس برنامه زمانبندی زیر به صورت حضوری برگزار خواهد شد:

  • از بیستم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه کلیه کلاس‌های عملی دانشکده‌های فنی و مهندسی و ادبیات و علوم انسانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت لینک کلاس‌های مجازی این دروس در سامانه آموزش قطع خواهد شد.
  • - از دهم اردیبهشت تا بیست و هشتم اردیبهشت ماه کلیه کلاس‌های عملی دانشکده‌های کشاورزی و منابع طبیعی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت لینک کلاس‌های مجازی مربوطه در سامانه آموزش قطع خواهد شد.
  • - از سی و یکم اردیبهشت تا یازدهم خردادماه کلیه کلاس‌های عملی دانشکده‌های علوم و دامپزشکی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت لینک کلاس‌های مجازی مربوطه در سامانه آموزش قطع خواهد شد.
  • - کلیه کلاس‌های رشته فرش و صنایع دستی دانشکده ادبیات و هنر فارسان از بیستم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت لینک کلاس‌های مجازی در سامانه آموزش قطع خواهد شد.
  • - کلیه کلاس‌های رشته‌های و صنایع ارتباط تصویری دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان از هفدهم اردیبهشت تا چهارم خردادماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت لینک کلاس‌های مجازی در سامانه آموزش قطع خواهد شد.
  • - در خصوص دروس نظری دوره‌های کارشناسی نیز کماکان بصورت مجازی برگزار و هرگونه تصمیم در خصوص حضوری شدن برگزاری این دروس متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید


بر این اساس نکات زیر تاکید و یادآوری می‌گردد:
- تزریق سه دوز واکسن برای کلیه دانشجویان در زمانبندی یاد شده الزامی است و ارائه خدمات منوط به ارائه کارت معتبر در این خصوص خواهد بود.
- برنامه ریزی لازم برای خوابگاه و تغذیه در زمان تعیین شده صورت گرفته است جزئیات از طریق معاونت دانشجویی در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.
-کلیه دانشجویان عزیز مکلف اند بر اساس برنامه زمانبندی فوق از چهاردهم فروردین تا بیستم فروردین نسبت به ثبت نام خوابگاه و تغذیه اقدام نموده و دانشجویانی که تاکنون نسبت به اخذ کارت دانشجویی اقدام نکرده اند در تاریخ مذکور نسبت به اخذ کارت دانشجویی اقدام نمایند.
- خاطر نشان می‌شود امتحانات مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در کلیه رشته‌ها در زمان تعیین شده بصورت حضوری برگزار خواهد شد.
-کلیه جلسه‌های گروه‌های اموزشی، شورا‌های مختلف دانشکده‌ها و دانشگاه، جلسه‌های دفاع پایان نامه و رساله‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.
- هرگونه تغییر در برنامه زمانبندی فوق منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.
ضمنا حضور کارمندان دانشگاه از ابتدای ماه مبارک رمضان مطابق ماه مبارک رمضان سال‌های قبل از کرونا و از ساعت ۸ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.