هیچ کس حق افزایش قیمت را ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: هیچ کس حق افزایش قیمت در هیچ کالایی به خصوص حوزه حمل و نقل را ندارد.

جلسه کمیته اطلاع رسانی ساماندهی اقتصادی امروز با حضور اعضای کمیته اطلاع رسانی در صدا و سیما مرکز کرمان برگزار شد.

احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: دولت و کشور راهی جز اجرایی کردن این طرح حذف ارز ترجیحی ندارد.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این جلسه گفت: از همه رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما تشکر می‌کنم و گفت و گوی ویژه خبری و زیر نویس بسیار تاثیر گذار بود.

به گفته او قرارگاه عملیاتی ساماندهی اقتصادی تشکیل شده و ۵ میز اصلی دارد.

به گفته جلالی برخورد جدی با محتکران و قاچاقچیان کالا که در شرایط جنگ اقتصادی اقدام به این کار می‌کنند و به گونه‌ای اخلالگران اقتصادی هستند، در برنامه کاری است و با آن‌ها با جدیت برخورد می‌شود. به طوری که در قرارگاه عملیات نظارت سپاه و بسیج پای کار آمده اند، تاکنون مقادیر زیادی روغن کشف شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: کار اقناعی مهم است و باید اطلاع رسانی منسجم صورت گیرد و از اصحاب رسانه و به ویژه صدا و سیما خواست از اصناف مختلف مصاحبه بگیرید و منتشر کنید.

جلالی همچنین می‌گوید: کنش گران رسانه‌ای و اجتماعی و صاحبان منبر و نفوذ را باید نسبت به این طرح توجیه کرد و می‌توان از ائمه جماعات و جمعه نیز کمک گرفت.

او گفت: طرح اصلاح نظام اقتصادی برای نان، دارو و بنزین نیست؛ بلکه برای دیگر کالا‌های اساسی است و هیچ کس حق افزایش قیمت در هیچ کالایی مخصوصا حمل و نقل را ندارد.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان او راهبرد امید را که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، مد نظر داشته باشید.

همچنین در این نشست دیگر اعضای کمیته به بیان دیدگاه‌ها و اقدامات خود از جمله محور‌های عملیات روانی دشمن؛ چون ایجاد ناامیدی، القای سوء مدیریت، توهین به مقامات دولتی و ... تولید محتوا در قالب‌های مختلف از جمله موشن گرافیک از سوی تیم‌های تخصصی برای ارائه در فضای مجازی و صدا و سیما؛ برقراری امنیت روانی و انتشار مطالب در کانال‌ها و گروه‌ها از سوی پلیس فتا، تبلیغ چهره به چهره از سوی روحانیون و ... پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار