ایلان ماسک با قوانین جدید اروپا برای رسانه‌های اجتماعی همسو می‌شود

ایلان ماسک در جلسه‌ای با کمیسر ارشد اتحادیه اروپا عنوان کرد که از قوانین اتحادیه در ارتباط با پلتفرم‌ها حمایت خواهد کرد.

به نظر می‌رسد ایلان ماسک روز دوشنبه با حضور در ویدئویی با تیری برتون، کمیسر ارشد اتحادیه اروپا و تنظیم کننده دیجیتال، یک قانون کلیدی اروپایی را برای تنظیم رسانه‌های اجتماعی تایید کرد.

به گزارش cnn، در این ویدئو، برتون گفت که با ماسک ملاقات کرده است تا نکات دقیق قانون خدمات دیجیتال را توضیح دهد، قانونی که در آینده استاندارد‌های تعدیل محتوا را بر پلتفرم‌های فناوری تحمیل می‌کند. مدیر عامل میلیاردر تسلا (TSLA) و مالک احتمالی توییتر در پاسخ به سوال برتون که آیا با قوانین جدید همسو خواهد بود یا نه گفت که دقیقاً با [آنچه]ما فکر می‌کنیم همسو است.

ایلان ماسک گفت: "بسیار موافقم بحث بسیار خوبی بود و من واقعاً فکر می‌کنم من با همه چیز‌هایی که شما گفتید موافقم، واقعاً، فکر می‌کنم ما کاملاً هم فکر هستیم" ماسک در این ویدئو گفت: "برای اروپا مفید است، ما می‌خواهیم این کار را انجام دهیم. " ماسک بعداً به توییت برتون حاوی این ویدئو پاسخ داد و بازتاب مثبت خود را در مورد تبادل نظر تکرار کرد. ماسک در توییتی نوشت: "جلسه عالی! ما بسیار در یک زمین هستیم. "

ایلان ماسک

علیرغم ابراز حمایت از الزامات قانونی جدید اروپا، به نظر نمی‌رسد ماسک تعهد جدیدی به تعدیل محتوا داشته باشد. ماسک قبلاً گفته بود که می‌خواهد با کاهش اجرای سیاست‌های تعدیل محتوا، آزادی بیان را در توییتر باز کند، اما همچنین گفته است که قصد دارد این پلتفرم از قوانین و مقررات محلی در مورد گفتار تبعیت کند. برخی از کارشناسان هشدار داده‌اند که چنین رویکرد محدودی برای تعدیل محتوا می‌تواند به رژیم‌های خودکامه با سابقه غیرقانونی کردن سخنرانی انتقادی کمک کند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار