تجلیل از معلمان نمونه عشایر و بویراحمد

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در آیینی از معلمان نمونه عشایر و آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و عشایر تجلیل کرد.

حسنعلی عزت خواه در این آیین معلمان را پرچمداران جهاد تبیین دانست وگفت: معلم است که جهان را متحول می‌کند چرا که با تربیت درست و اصولی می تواند نیروی انسانی مفید در اختیار جامعه قرار دهد. 

او با بیان اینکه سعادت و شقاوت یک جامعه به معلمان آن کشور بستگی دارد می گوید: معلم است که می‌تواند دانش آموز را در معبد مدرسه به «اعلی علیین» اوج دهد و هم اوست که می‌تواند او را به درجه نازل «اسفل السافلین» سقوط دهد.

عزت خواه به ویژگی‌های شهید مطهری اشاره کرد وگفت: مطهری مردی با شهامت، آزادمرد و با غیرت دینی بود که برای اسلام می‌جوشید و می‌خروشید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلم باید پاسخگوی جامعه اش باشدمی گوید: معلم باید متناسب با مقتضیات زمان تصمیم بگیرد، زمان شناس باشد همان گونه که یکی از ویژگی‌های مهم شهید مطهری زمان شناس بودن ایشان بود.

به گفته عزت خواه خطاب به معلمین، امروز پرچمداران جهاد تبیین شما معلمین هستید که با آگاهی و روشنگری می‌توانید ادامه دهنده راه انقلاب و نظام و شهدا بالاخص ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و پنج هزار شهید معلم، خاصه شهیدان مطهری رجایی و باهنر باشید.

او در پایان با تبریک به منتخبین نمونه گفت: روز معلم یعنی تجدید بیعت با ارزش ها، خوبی ها، انقلاب و امامین انقلاب، روزی که شما به جامعه ثابت کنید که راه مطهری‌ها و رجایی‌ها و باهنر‌ها به بن‌بست ختم نخواهد شد.

در پایان این آیین ۷۱ تن از معلمان نمونه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد وعشایر با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.