تلاقی روز کارگر با روز معلم نشان از ضرورت تولید مبتنی بر دانش و اشتغال است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاقی روز پر برکت کارگر با روز معلم بیانگر اهمیت حضور این قشر زحمت کش در تولید مبتنی بر دانش و اشتغال است.

سید علی احمد زاده طی پیامی هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت و در این پیام آورده است: معلم چراغ فروزان هدایت و راهبر طریق تعالی و وحدانیت است؛ آنکه در کسوت معلمی است مشمول عنایت خاص ربانی و مصداق حقیقی مجاهد فی سبیل الله است و ایثارگرانه به تعلیم وتربیت تواماً می‌پردازد و راه نجات را نشان می‌دهد.
 
او می گوید: معلم کلمه‌ای پاک و دلنشین و شجره طیبه است که شاخه گسترانیده و شعاع زندگی را سرشار سایه هدایت و محبت می‌کند.

احمدزاده گفت: درود خداوند بر روح مطهر معلم شهید علامه مرتضی مطهری و جمیع میهمانان عرش الهی از این قبیله عاشق شهیدان فرهیخته جامعه فرهنگی که روز معلم بهانه مقدس توجه ویژه‌تر به فرهنگ پر فیض آنان است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد می گوید: اینجانب هفته معلم را صمیمانه به جامعه فرزانه و کوشای فرهنگی و معلمان، مربیان و دست‌اندرکاران امر مقدس تعلیم وتربیت، اساتید معظم دانشگاه و  دلسوزان تربیت و آموزش و پرورش وخانواده‌های بزرگوارشان تبریک می‌گویم و یاد و خاطره علامه شهید مطهری را گرامی می‌دارم.

به گفته احمد زاده،  تلاقی روز پر برکت کارگر با روز معلم بیانگر اهمیت حضور این قشر زحمت‌کش و دقت در ضرورت توجه به تولید مبتنی بر دانش و اشتغال است. روز کارگر رانیز خاضعانه به این زحمتکشان و خانواده محترمشان تبریک می‌گویم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.