اعلام زمان برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد زمان امتحانات پایانی دانش‌آموزان را اعلام کرد.

در جلسه ستاد امتحانات اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در خصوص چگونگی برگزاری و زمان امتحانات نهایی، هماهنگ و داخلی خرداد ماه در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تصمیم‌گیری و اعلام شد امتحانات دانش‌آموزان در همه دوره‌های تحصیلی در بازه زمانی ۲۶ اردیبهشت ماه تا بیست ونهم خرداد ۱۴۰۱ و به صورت حضوری برگزار می‌شود.


حسنعلی عزت خواه گفت: ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دوره ابتدایی و ثبت نتایج در کلیه شهرستان‌ها و مناطق استان در بازه زمانی ۲۶/۲/۱۴۰۱ لغایت ۴/۳/۱۴۰۱ انجام می‌گیرد.

او با بیان اینکه طراحی سوالات پایه ششم برای داوطلبان آزاد به صورت هماهنگ منطقه‌ای، و امتحانات در بازه زمانی ۲۶ اردیبهشت لغایت چهارم خرداد برگزار می‌شود می گوید: زمان برگزاری امتحانات پایانی نوبت دوم سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دوره متوسطه اول و دوم  (پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم) در کلیه شهرستان‌ها و مناطق استان از تاریخ۲۶ اردیبهشت لغایت ۱۸ خرداد برگزار شود.  

به گفته عزت‌خواه، امتحانات نهایی پایه دوازدهم از اول خرداد لغایت ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

او می گوید: در پایه‌های دهم و یازدهم در هر رشته یک درس به صورت هماهنگ استانی، شیفت صبح در ساعت ۱۰ و شیفت عصر ساعت ۱۵ مورخ ۱۸ خرداد برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های برگزاری امتحانات گفت: امتحانات پایه نهم به صورت هماهنگ استانی و از تاریخ ۲۶ اردیبهشت لغایت ۱۸ خرداد برگزار خواهد شد.

عزت خواه گفت: امتحانات هماهنگ استانی سال سوم متوسطه نظام قدیم (سالی واحدی۳-۳-۵) شاخه فنی و حرفه‌ای  نیز از تاریخ ۱۹/۳/۱۴۰۱ لغایت ۲۹/۳/۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

او می گوید:  آزمون المپیاد‌های علمی مرحله دوم در یک حوزه در دبیرستان فرزانگان متوسطه دوم (یاسوج) به تعداد ۸۹ تن از تاریخ ۱۴/۲/۱۴۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۲/۲۰ نیز برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانش اموز
۰۷:۱۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
من موندم چرا امتحانات پایه نهم اییقد فشرده قرار دادین....مثلا برای درسی مثل مطالعات با ای حجم درسی ، کجا تو یه روز خونده مژشه؟؟وقتژ میخواین برنامه ریزی کنین خودتونو در جایگاه دانش اموز قرار بدین بد پیست