رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در ارومیه

همزمان با سراسر کشور مراسم سان و رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش و با حضور مقامات استانی، و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ارومیه برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح سراسر استان آذربایجان غربی امروز از ساعاتی پیش در خیابان ورزش ارومیه آغاز شده است و نیروهای مسلح در این آیین با برگزاری مراسم سان و رژه اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

مراسم سان و رژه نیروهای مسلح استان در ارومیه، به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم رژه فقط به صورت خودرویی و با حضور برخی از مسوولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد و نیروهای مسلح از مقابل کلام الله مجید و تمثال مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند و آمادگی رزمی و دفاعی خود را از کیان اسلامی به نمایش گذاشتند.

در این مراسم نظامی بخش زیادی از تجهیزات و جنگ افزارهای نظامی پیشرفته به نمایش درآمد و یگان‌های نمونه موتوری نیروهای مسلح و یگان هوانیروز  با اجرای چتر بازی، توان دفاعی خود را نشان دادند.

مردم شهید پرور ارومیه و خانواده‌های معظم شهدا ساعتی قبل از آغاز رژه با حضور در محل برگزار رژه در خیابان ورزش ارومیه، این را به اثبات رساندند که پشتیبان فرزندانشان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.