همزمان با روز ارتش رژه خودرویی در ارومیه برگزار می شود

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی از برگزاری رژه ی خودرویی همزمان با روز ارتش در ارومیه خبر داد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های گروهی به مناسبت گرامیداشت ٢٩ فروردین ماه روز ارتش گفت: با تدبیر معمار کبیر ، انقلاب اسلامی در روز ارتش بیمه شد.

امیر علی حاجی لو می گوید: ارتش تعیین کننده و محوری در پیروزی انقلاب داشت و شهدای بزرگی از جمله شهید قرنی و شهید صیاد تقدیم نظام کرد.

وی گفت : بعد از پیروزی انقلاب، مکاتب انحرافی، شیطنت غرب و شرق ، گروهک های ضدانقلاب که برخی ها دنبال انحلال ارتش بودند ولی حضرت امام روز ٢٩ فروردین بنام روز ارتش نامگذاری کردند که ارتش از همان روزها جانانه دفاع کرده و با تمام قدرت پای کار بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی گفت:در حال حاضر با تلاش نیروهای مسلح امنیت کاملی در منطقه حاکم است‌

امیر حاجی لو گفت : به علت شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از ٣ سال، رژه خودروی در ارومیه، تبریز، مراغه، سنندج برگزار و بخشی از توانمندی های ارتش به نمایش گذاشته خواهد شد و همچنین در این ایام جلسات قرآنی، دیدار با خانواده شهدا و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و غیره در دستور کار قرار گرفته است.

او گفت: این مراسم راس ساعت ۸:۳۰ روز ۲۹ فروردین در خیابان ورزش ارومیه برگزار می شود.

امیر علی حاجی لو گفت : جلسات زیادی در خصوص تغییر کاربری و زمین با متولیان امر از جمله وزارت‌ راه و شهرسازی برگزار شده و به نتایج خوبی رسیده ایم و برای تعیین تکلیف نهایی زمین ها و نحوه توافق منتظر مصوبه شورای عالی شهرسازی در خصوص جزئیات هستیم.

 

در حال تکمیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.