دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با مجروح و خانواده شهید حادثه حرم رضوی

معاون پارلمانی رئیس جمهور با حجت الاسلام پاکدامن و خانواده حجت الاسلام شهید دارایی دیدار کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز (پنجشنبه) با حضور در بیمارستان رضوی مشهد از مجروح حادثه حرم مطهر رضوی عیادت کرد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آیت الله رئیسی از روز نخست حادثه، پیگیر ماجرا بود و برای بررسی تمام زوایای این حادثه دستور ویژه داده است.

حجت الاسلام محسن پاکدامن مجروح حادثه حرم مطهر رضوی گفت: ساماندهی حاشیه شهر مشهد و تشکیل ستاد برای این کار دستور مقام معظم رهبری است و ما افتخار می‌کنیم که در اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب برای اقشار نیازمند فعالیت می‌کنیم.

او گفت: افرادی که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند واقعا محروم هستند و همت همه مسئولان برای گره‌گشایی از کار آن‌ها مورد نیاز است.

در عیادت از حجت‌الاسلام پاکدامن، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی و جمعی دیگر از مسئولان شهری و کشوری حضور داشتند.

دیدار با خانواده حجت الاسلام شهید دارایی

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: شهید دارایی با سن کمی که داشت، اما از معرفت، ایثار و فداکاری بسیاری برخوردار بود.

او گفت: همانطور که شهید حججی الگو شد، شهید دارایی هم الگویی برای همگان به شمار می‌رود.

حسینی گفت: بحث تشکیل سازمان امور مهاجرین هم مطرح شده است تا کار مهاجران در سطح بالاتر از اداره کل اتباع و امور مهاجرین انجام شود.

دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با مجروح و خانواده شهید حادثه حرم رضوی

صدیقه خدیوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: شهید دارایی با سن کم کار‌های بسیار بزرگی را به سرانجام رساند.

او گفت: شهید دارایی در مسجدی که فعال بود، یک مرکز راه‌اندازی کرده بود تا کالا‌ها را مستقیم با قیمت کمتر به مردم بدهد و اشتغال ۱۱ نفر از آنان را فراهم کرده بود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: این شهید والامقام کمک‌ها و بسته‌های معیشتی را بدون اینکه فرد نیازمند چه مذهبی دارد، بین مردم توزیع می‌کرده است و یکی از کار‌های بزرگ او تلاش در جهت وحدت شیعه و اهل سنت بوده است.

خدیوی گفت: توانایی‌های شهید دارایی در حل مشکل نیازمندان و کمک به محرومان اعجاب برانگیز بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
خداوند رحمتشون کنه. خوش به سعادت شون
آخرین اخبار