مراسم تشییع دومین شهید حادثه حرم مطهر رضوی در مشهد برگزار می‌شود

مراسم تشییع پیکر شهید حجت الاسلام محمدصادق دارایی امروز از محل مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

بامداد امروز آئین وداع با پیکر این شهید والامقام در رواق امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام دارایی، یکی از مجروحان حادثه حرم مطهر رضوی بود که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید کامیاب مشهد بستری شد و عصر دیروز (پنجشنبه ) بر اثر شدت جراحات وارده و با وجود گذراندن چند عمل جراحی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

یک فرد تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا (ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرده و آنان را به شدت مجروح کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد در منطقه شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بودند.

به دنبال این حادثه حجت الاسلام محمد اصلانی، که برادر ۲ شهید بود، در همان لحظات اولیه به برادران شهیدش پیوست و حجت اسلام پاکدامن و دارایی پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند که سرانجام حجت الاسلام دارایی نیز دیروز بر اثر جراحات و صدمات وارده به لقای معبود شتافت، اما به گفته پزشکان معالج حال حجت الاسلام پاکدامن رضایت بخش است و به وضعیت نسبتا پایدار رسیده است.

آئین تشییع حجت الاسلام اصلانی دیروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی برگزار و پیکر مطهر وی در صحن جمهوری، در کنار شهدای انفجار تروریستی حرم مطهر رضوی در سال ۷۳ به خاک سپرده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار