مسئولیت ها درجمهوری اسلامی با خون شهدا ایجاد شده است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: تمام مسئولین بعد از انتخاب جمهوری اسلامی باید در قیامت پاسخگوی خون شهدا امروز باشند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در نماز جمعه امروز که در مصلای شهر کرمان برگزار شد، گفت: در شرایطی که دولت توانمند، باانگیزه، انقلابی و سرباز ولایت پا به رکاب خدمت کرده وقت آن رسیده که همه دست به دست هم دهیم و کمک کنیم بویژه در استان کرمان که قطار تغییر و تحول حرکت خودش را آغاز کرده است.

او گفت: این قطار باید بر محور حاکمیت شایستگان بر مسئولیت‌ها و منصب‌ها باشد و همچنین به پایان سال اول این دولت خدمتگزار نزدیک می‌شویم که نیازمند حرکت جدی‌تر است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه سال‌جاری را در شرایطی شروع کردیم که جوانه‌های امید و پیروزی و به فضل خداوند پیشرفت‌های مسلمانان، جبهه مقاومت و ایران اسلامی را شاهد هستیم می‌گوید: در شرایطی هستیم که می‌بینیم رژیم جعلی و غاصب اسرائیل در مقابل جبهه مقاومت فلسطین درمانده شده و علامت‌های پیروزی نهایی مردم فلسطین بر رژیم جعلی و اشغالگر را شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان می‌گوید: جبهه مقاومت در یمن دست برتر پیدا کرده است ومجاهدان یمن درحالی در سال ۱۴۰۱ به برتری دست پیدا کردند که یمن مظلوم سال‌ها در حصر قرار گرفت و زنان، کودکان یمنی به دست ائتلاف سعودی کشته می‌شدند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم در این روز پرچمی را برافراشتند که خون‌ها پای به اهتزاز درآمدن آن برای دفاع از مردم و اسلام ریخته شد.

او گفت: بعد از اهتزاز پرچم، گام دوم این بود که این پرچم را نگه داریم و پای این پرچم ایستادگی کنیم؛ برای ایستادگی پای این پرچم نیز خون‌ها ریخته شد.

امام جمعه کرمان گفت: برای اهتزاز و نگهداری این پرچم مسئولیت‌هایی رقم خورد که خون چندین شهید بر پای این مسئولیت‌ها ریخته شد لذا مسئولیت را بر هر مسئولی سنگین می‌کند.

علیدادی گفت: هر مسئولی در جمهوری اسلامی در قبال این خون‌های به زمین ریخته شده در دفاع از ملت و تشکیل امت در سایه اسلام در قیامت باید پاسخ دهد.

برچسب ها: نماز جمعه ، مسئولیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار