ایمانیه:

عدالت در توجه به استان‌ها رعایت شود

استاندار فارس گفت: در زمینه توزیع امکانات ارتباطات در استان‌های کشور باید عدالت را رعایت کرد و فارس با توجه به جایگاه و ظرفیت‌های موجود باید مورد توجه قرار گیرد.

محمدهادی ایمانیه در دیدار مدیر عامل شرکت ایرانسل گفت: در زمینه تکمیل امکانات ارتباطی جاده‌های استان باید نظرات نیروی انتظامی و راهداری را در خصوص اولویت بندی نقاط حساس برای برقراری ارتباط، لحاظ کرد.

او به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه دانش و تولیدات الکترونیک اشاره و گفت: انتظار داریم بخشی از تولیدات الکترونیک ایرانسل در فارس تولید شود.

استاندار فارس گفت: باید از امکانات ارتباطی برای نظارت هوشمند بر ترافیک شهر‌ها و تردد‌های جاده‌ای استفاده کرد.

ایمانیه خواستار تلاش شرکت ایرانسل برای تامین امکانات رفاهی برای کارکنان این شرکت در فارس شد و گفت: صندوق مسئولیت‌های اجتماعی این استان با همراهی صنایع، معادن و بنگاه‌های اقتصادی راه‌اندازی می‌شود و شرکت ایرانسل نیز متناسب با ظرفیت‌های بسیار بالایی که دارد باید مشارکت جدی در تامین منابع این صندوق داشته باشد.

او  گفت: به پیشنهاد مدیران رسانه‌های استان تلاش می‌کنیم رسانه‌های هوشمند و رسانه‌های دانش بنیان را اولین بار در کشور راه‌اندازی کنیم که شرکت ایرانسل می‌تواند در این زمینه همکاری موثری داشته باشد.

با حضور استاندار فارس و مدیرعامل شرکت ایرانسل امروز تفاهم نامه توسعه و گسترش شبکه دولت به نقاط کم برخوردار شامل بیش از دو هزار روستا منعقد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار