جابه‌جایی ۷۴ هزار مسافر ایام نوروز از فرودگاه شیراز/ انجام ۴۱ پرواز فوق العاده

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: طی ۱۰ روز اخیر ۷۴ هزار مسافر از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز جا به جا شده‌اند.

غلامرضا کریم آقائی بر افزایش پرواز‌های این فرودگاه باتوجه به استقبال مسافران تاکید و گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی و افزایش جابجائی مسافر، تکریم ارباب رجوع در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اصلی‌ترین محور طرح نوروزی این فرودگاه است.

او گفت: به‌مناسبت نوروز از بازه زمانی (۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ماه ۱۴۰۱) تعداد ۳۹ پرواز داخلی فوق العاده در مسیر‌های تهران، مشهد، رشت، کیش، اهواز، تبریز و بندرعباس و ۷ پرواز خارجی نیز در مسیر‌های نجف، استانبول، آنتالیا و دمشق به پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز افزوده شد.

کریم آقائی از رشد آمار مسافری و پروازی فرودگاه بین المللی شیراز خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۱۷ هزار مسافر خارجی در ۹ مسیر بین المللی از جمله دبی، مسقط، استانبول، دوحه، کویت، نجف، صحار، آنتالیا و دمشق اعزام و پذیرش شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: تعداد مسافران داخلی نسبت به مدت مشابه پارسال ۸ درصد افزایش داشته است و ۵۷ هزار مسافر داخلی در ۲۵ مقصد کشور جا به جا شدند.

کریم آقایی گفت: بیشترین حجم پرواز و سفر‌های داخلی مختص به مسیر‌های تهران، کیش و مشهد بوده است، خاطرنشان کرد: در همین مدت میزان ۹۵۰ تن بار جابه جا شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳۷ درصد افزایش را داشته‌ایم.

او در پایان از طرح زیباسازی محیط پیرامونی فرودگاه، گل آرایی، گستراندن سفره هفت سین و مراسم استقبال از مسافران نوروزی در روز نخست از سال جدید خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار