در دیدار با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا

امیرعبداللهیان: برای حل موضوعات باقی‌مانده، آمریکا باید واقع‌بین باشد

وزیر خارجه گفت: طرف‌های حاضر در وین به ویژه آمریکا باید جهت حل و فصل موضوعات باقی‌مانده رویکردی واقع بینانه اتخاذ کنند.

آقای امیرعبداللهیان همچنین در این دیدار به انریکه مورا گفت: برای ایران برخوردار شدن از منافع کامل اقتصادی و رفع موثر تحریم‌ها اولویت اساسی در مذاکرات وین است.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در بخش دیگری از این دیدار گفت: ایران با جدیت در مذاکرات وین حضور یافته و برای رسیدن به توافق، ابتکارات لازم را ارائه کرده است.

آقای علی باقری مذاکره‌کننده ارشد ایران در وین نیز در دیدار امروزش با انریکه مورا گفت: اگر آمریکا واقع‌گرا باشد می‌توان به توافق دست یافت.

انریکه مورا که شنبه شب برای دیدار با علی باقری مذاکره‌کننده ارشد کشورمان وارد تهران شد، هدف از این سفر را «تلاش برای رفع شکاف‌های باقی‌مانده در مذاکرات وین» عنوان کرد.

طبق شنیده ها، مورا قرار است پس از این دیدار روز دوشنبه جهت گفت‌وگو با مقام‌های آمریکایی راهی واشنگتن شود.

این سفر احتمالی درحالی است که حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه، هفته پیش گفته بود که ایران از طریق انریکه مورا، در رابطه با موضوع‌های بسیار مهم باقی‌مانده در مذاکرات وین، «ابتکار‌هایی را به طرف آمریکایی ارائه کرده و اکنون وظیفه آمریکا است که حسن نیت خود را بروز دهد».

گفتنی است، گفت‌وگو‌های وین از ۱۹ بهمن تا ۲۰ اسفند پارسال در سطوح مختلف در حال برگزاری بود تا اینکه با اعلام جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اروپا تا حالا به وقفه‌ای کوتاه انجامیده است.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا هم اعلام کرده که در مذاکرات وین در چند مساله ضروری پیشرفت قابل توجهی به دست آمده، اما هنوز مسائلی باقی مانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
خدایا چرا دارند با ملت لجبازی می کند
این برجام به ضرر نسلهای فعلی و اینده ایران است
چرا نمی فهمید و یا چرا نمی خواهید بفهمید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
چرا نمی گویید از کرملین اجازه نداریم؟!؟!؟!!
France
7891
۰۰:۳۸ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
اقای برجام چی وین پایتخت کشوریست که زادگاه ادولف هیتلر است. یهودی ستیز ترین بشر مخلوق خدا روی زمین. زمین وین گفتنیهایی دارد که باید بشنوی. سپاه مثل گوشت قربانی است. هم در عزا می کشندش هم در عروسی. نمونه اش شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس. بازار یوسف فروشی رونقی بس بی سابقه پیدا کرده. هنوز هم یوسف میفروشند. هر کس خریدار است برود وین یوسف بخرد و یوسف بفروشد. یار مفروش بدنیا که بسی سود نکرد انکه یوسف به زر ناسره بفروخته بود. اقای برادر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
در جنگ خرما خیرات نمی کنند مگر شهید سلیمانی و نیروهایش از جبهه مقابل نکشتند؟ مگر بخاطر اسد میلیونها نفر را آواره نکردند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
بخاطر اسد؟! مگر یادت رفته مقام ارشد فرانسوی قبل از جنگ داخلی سوریه رفت پیش اسد و پیغام داد و گفت از ایران باید فاصله بگیری و غرب به تو در باغ سبز نشان می دهد و بسته مشوق می دهد وگرنه سوریه جهنم می شود و جنگ داخلی؟!
درست مثل مقام ارشد انگلیسی که قبل از برنامه تحریم حداکثری ترامپ اومد ایران پیغام داد اگر چنین و چنان نکنید، قحطی های دوران جنگ جهانی اول دوباره و حتی بدترش در ایران تکرار میشه ولی اگر فلان و بهنام کنید بسته مشوق می دهیم؟!
می خواهم بدانم تو روی کثیف غربیها رو با چی می تونی تطهیر کنی؟ چطور ترور شهید سلیمانی رو انسانی می تونی جلوه بدی؟
مگر اربابان قدرتی که شما بهشون حق می دهی خودشون اقرار نمی کنند که داعش دست ساخته خودشون بوده؟
مگر نه اینکه اگر شهید سلیمانی نبود الان داعش کل عراق و سوریه رو تصاحب کرده بود و شاید حتی چند کشور دیگر را؟ مگر منافع تو با منافع داعش و مدیرانش گره خورده که سلیمانی رو بجای ستودن به دلیل نجات اربیل و کردستان و کل عراق و کل سوریه از داعش و النصره و سایر گروههای سفاک به آواره کردن مردم سوریه متهم می کنی؟ مگر نه این بود که این گروه ها سوریه را به هم ریختند و همه را آواره کردند و نا امنی و شورش و جنگ و خونریزی و انهدام و اوارگی ایجاد کردند آنهم در زمانی که سوریه تحت اداره اسد در امنیت کامل بود. من باور نمی کنم شما از سر ما آگاهی داری اینطور واقعیت رو پنهان و تقلب رو بجای حقیقت جلوه می دهی ولی دوست دارم بی قضاوت پیشین فقط مسایل را با هم روشن کنیم.
اصلا توی جنگ بقول تو حلوا خیرات نمی کنند باشه تو میدان جنگ میشه یک نظامی رو کشت، باشه.
اما دم در فرودگاه بین المللی مسافری یک کشور ثالث، مقام نظامی میهمان رسمی ایرانی دولت عراق رو در خاک عراق و با نقض حاکمیت عراق به روش های تروریستی کشتن اونم برای مقاصد انتخاباتی که به دلیل اقرار مارک اسپر الان دیگه همه جا هم رسواییش عالمگیر شده واقعا میشه توجیه کرد؟ چطوری و با چه جراتی و به چه استدلال و به کدام مرام و مسلکی؟ مرام و مسلک شیاطین؟، یا اون پیام پمپئو که دیگه مردم خاورمیانه بعد از مرگ سلیمانی شادی خواهند کرد که چنان رسوایی بین المللی برایش آورد که تا قرن‌ها شاید تشییع جنازه شهدا با این شکوه در دو کشور و حرمهای متبرک دینی فراموش شدنی نیست، و البته الان بانیان جنایت تحت تدابیر امنیتی بصورت دزدکی زندگی می کنند خودش گویای همه واقعیت نیست؟
شما هم اگر از این جامه نجاست و رسوایی فکر کردی می شه قبایی دست و پا کرد اشتباه می کنی.
یادت نرود که خدای ایرانی های مظلوم در صحرای طبس از ابرقدرت شما پرزورتر بود که هیچ، به اندک نسیمی طومار ظالمان را به هم پیچید... البته اگر حمل بر شانس نکنی... .
بقول شاعر یادت باشد
چراغی را که ایزد برفروزد
گر ابله پفذکند ریشش و ریشه اش با هم بسوزد.
ببین صدام را با آن عاقبت و عبرت بگیر از امر خدا که قصه فرعون ها هنوز و هر روز دارد تکرار می شود. فقط این وسط ما آدمها غافلیم.
France
7891
۲۲:۲۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
روح واقعی برجام تهدید و تحریم و ظلم و ستم است. روح برجام 28 مرداد 1342 اجرا شد. دولت امریکا با کارناوال برجام نان شبش را از جیب ما می خرد. برجام همان هژمونی چدنی امریکاست. ما داریم التماس میکنیم که ما را گول بزنند. و ترکمنچای. من مخالف ارامش نیستم ولی امریکا هرگز کشور ارامی نبوده و نمی خواهد ارام باشد. و لی همیشه به بقیه امر به ارامش میکند. امر به روزه سکوت میکند. معلوم نیست اینهمه تطاول که بر ما رفت پایانش برجام باشد یا نباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
وقتی حتی تاریخ یک رویداد رو نمی دونی چطور در مورد اون رویداد تاریخی نظر میدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
جمع کنید این حقه بازی ها و بازی با روح و روان ملت را.
همه ی مردم را عاصی و جان به لب کردید. بس کنید دیگه. شرم کنید . خجالت بکشید .
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۹:۵۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
تلاطم در بازار نفت، نفت را به پانصد دلار و یا هزار دلار هم ممکن است نزدیک سازد و باز هم اینجا غرب بازنده است.
بهتر است همه تحریمها رفع و به غنی سازی نود درصدی ایران و غربیان به ساخت صدها نیروگاه اتمی در ایران هم حساسیت نشان ندهند.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۴۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
پیشرانهای اتمی را دانشمندان سپاه و ارتش و دیگر دانشمندان کشور و سازمان انرژی اتمی میبایست هر چه زودتر بسازند و اینکه غنی سازی نود درصد حتما غرب را پای میز مذاکره خواهد آورد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
که چی بشه؟ برای شکم گرسنه نان می شه؟ برای بیکار کار می شه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
آمریکا هیچگاه واقع بین نبوده و نخواهد بود. آمریکا و اروپا نماد بی منطقی ، بی وجدانی ، دیکتاتوری ، کج فهمی ، زورگویی و ....بودند و هستند و خواهند بود و دارند تاوان دیکتاتوری و کج فهمی خودشان را در جنگ اوکراین و روسیه پرداخت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
فقط روش تعامل ویتنامی های چند دهه پیش روی آمریکا جواب می ده و بس.
آزموده را آزمودن خطاست.
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۱۳:۲۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
نمی فهمیم چرا اقتصاد را به
برجام وبرجام را به سپاه گره زدید ،چرا که همه میدانیم سپاه در شرایط تحریم از کلاش و ار پی جی شروع وامروز به انواع سلاحهای نقطه زن و موشکهای بالستیک رسیده وعملا تحریمها تاثیر نداشته . حالا کیا چه سودی از این حرفها میبرند خدا داند ولی روزی خدا رسواشون خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
در ضعف دولت رئیسی همین بس که سخنگوی امور خارجه دولت روحانی میشه رئیس امور خارجه دولت رئیسی. و مردم ساده که فکر میکنن خط احمدی نژاد و روحانی و رئیسی و...متفاوته. اینا همه دور یک سفره هستن و ازیک کاسه غذا میخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
هر وقت شیطون واقع بین شد آمریکا هم میشه
آمذیکا باید بفهمه گاو پیشش پروفسوره
Iran (Islamic Republic of)
ِمهدی
۱۰:۱۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
یا سیاست 8 ساله دولت قبل را دنبال میکنی یا مثل شخصیت های فرار شناختی از سیاست خارجی نداری. دوره 8 ساله قبل چه بودی و الان چه شدی. به حد قاسم سلیمانی نمیرسی و در مورد آنها نظر نده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
محمد مهاجری نوشت :
آقای امیرعبداللهیان! سال نو مبارک.
تعطیلات خوش گذشت؟
بجای اینکه برای سپاه معزز پاسداران، فاکتور صادر کنید این واقعیت را بگویید که موضوع رفع تحریم سپاه در تیم قبلی مذاکره حل شده بود
این بابا دیگه اصولگراست و هم کاسه خودتون در ضمن نوشته که بافری چقدر ناشی و ناتوان هست
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۰:۵۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
بابت خدمات بی دریغ دور قبل که از خانواده شون مایه گذاشتن از تیر و طائفه شون مایه گذاشتن منت سر ما گذاشتن مارو شرمنده کردن واقعا که هنوز جاش درد می کنه ممنون .. یادمون نمیره میخواستن سپاهو قربانی کنن ... سپاه از ملت و برای ملت هست لطفا اسمشونو جدا نیارید بگین "سپاه ملت" تا لباتون عادت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
ایران باید... امریکا... را بدلیل تروریست خواندن سپاه پاسداران .. که نهاد ی نطامی و دارای رسمیت در موجودیت این نهاد از سوی مقامات و مجلس و مردم با ساختار تشکیلاتی بنا شده وعصوی از حکومت ایران منصوب گردیده است .. بدون هیچ ملاحطه ای .. .. به دادگاه معرفی نماید ... ضمنا غرب گرایانی که در توطعه رابطه با امریکا بدلیل مخلفت با سپاه وهمراهی با استعمارگران . تابعیتشان لغو شود
United States of America
ناشناس
۰۴:۳۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
اگر گزینه نظر دادن را حذف کنید، برای مخاطب محترم تر از فیلتر کردن نظرات آنها به دلخواه کله سنگی شما خواهد بود. من نظراتی زیادی را نوشتم اما هیچ کدام از آنها به دلیل ذائقه تندرو شما ثبت نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
هیچوقت تاکید می کنم هیچوقت ذهن خوانی دشمن رو برای خودت به مثابه وحی منزل ندون و خودت رو هم صاحبنظر موثق ندون.
مگر اینکه در هسته اصلی تصمیم گیری هاشون به نحوی حاضر بوده باشی و نیست واقعی دشمنان رو حدس یا تخمین نزنی بلکه حتی بتونی روی اون تاثیرگذار هم باشی وگرنه در حق خودت و جامعع لطف کن و اصلا خودت رو صاحبنظر ندون بلکه بدون هرگونه فقط و فقط به دنبال یک پناهگاه برای فرار کردن از هر حادثه ای که ازش می ترسی بگرد.
خوبه بفهمیم در واقع باید اول میدان رزم سیاسی و امنیتی رو دوباره برای خودمون یک لحظه باز ترسیم کنیم.
در واقع ما دقیقا مثل یک کشور تحت تجاوز هستیم که بجای تجاوز به تمامیت ارضی مون به حقوق مسلممون تجاوز کرده شده و حق تجارت آزادمون در مقابل حق توسعه صنایع نظامی و حتی صنایع دارای قابلیت دوگانه، سیاستها و راهبردهای امنیتی خارجی و منطقه ای به ویژه تقابل با اسرائیل و در کل مقاومتمون در برابر هژمونی آمریکا و غرب، به گروگان گرفته شده و همه این مسایل جزوی از تمامیت ملی ماست.
برای روشن تر شدن موضوع ببینیم در صورت عقب نشینی هردو طرف و کاهش تنش،موازنه اقدامات چگونه خواهد بود؟
ما مثلا از سانتریفیوژ ها و غنی سازی که حق هر کشوری هست باید صرفنظر کنیم چون غرب خوشش نمیاد و نگران میشه.
و غرب در مقابل تازه برخی حقوق اشغال شده ما رو بهمون تا حدی بر می گردونه. دقیقا مثل توافقی که طبق اون یک کشور از جلوگیری از مداخلات غرب در سیاست هاش دست برداره و در مقابل بخشی از سرزمین اشغال شده اش توسط غرب، بصورت نسبی بهش برگردانده بشه مشروط بر اینکه نیروهای نظامی غرب تا هر زمان که صلاح بدانند تامین امنیت مناطق اشغالی رو برعهده داشته و تمامیت ارضی رو تا زمانی که صلاح بدانند به کشور مادر نخواهند داد.
انصاف بدهید آیا صحنه تقابل شبیه همین مثالها نیست؟
حال چه می شود اگر ما سیاست های مذاکره ای مان را طوری تنظیم کنیم که یا باید غرب تمامی تحریم ها را بردارد . تمامیت ملی ما را کاملا محترم بداند و از اشغال منافع ملی ما کاملا دست بکشد و کشور بد عهد امریکا نیز امکان دسترسی مجدد به مکانیسم ماشه را نداشته باشد و یا اینکه امریکا باید به دلیل تصمیم خودش به خروج از توافق همیشه پشت درب مذاکرات باقی بماند ولی ما کماکان و طبق توافق با ۴باضافه یک با آنها برجام را ادامه می دهیم تا بتوانیم حربه های بیشتری را از دست آمریکا و غرب خارج کنیم و جایگاه دولت آمریکا را با دست خودمان از موضع بدهکار به موضع طلبکار (پس از ورود مجدد به برجام) تبدیل نکنیم و علاوه بر آن درسی برای سایر دول و حاکمان بعدی آمریکا نیز باشد که پیش از نقض معاهدات با ایران خوب به عواقب آن بیاندیشند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۶ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
این متن پیامی هم به نظر ساعت ۱:۴۵ ناشناس تاریخ ۸ فروردین داره...
ضمنا میشه با ۴ باضافه یک هم چالشی برخورد کرد و مطالبات ما به ازای اجرای تعهدات باقیمانده در سال هفتم برجام توسط ایران رو از دول مشارکت کننده در آن و البته جبران خروج یکجانبه آمریکا و بی کفایتی آنها و تعلل چند ساله شأن در تامین نظر ایران طبق برجام رو مطالبه کرد.
خصوصا الان که روسیه هم تحریم شده یک بلوک تحریمی ها شامل کشورهایی مثل ایران روسیه ونزویلا کوبا کره شمالی و ... را با هدف شکستن اراده تحریم کنندگان یکجانبه و غیر قانونی و بدون تایید شورای امنیت ایجاد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
امریکا به خاطر نفت میخواد توافق کنه بفهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
تو مطمئنی آمریکا می خواد با ما توافق کنه اونم البته برای نفت؟
حدس می زنی یا کار کارشناسی کردی؟
شاید هم مشاوران ارشدت با استفاده از ادستگاه های طلاعاتی و برآوردهای کشورهای همپیمان حضرتعالی بهت چنین بازخوردی رو با تخمین و تقریب بالای ۹۹ درصد بهت این خبرهای موثق رو رسونده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
البته البته!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
یه توافق دیگه این همه دردسر دارد!!!یکی کوتاه بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
ول کنید وجدانا خسته نشدین ؟؟؟ ما ک خسته شدیم برجام برجام ملت ما زندگی جهنمی دارن روزانه افزایش قیمت ... ما تحریم داخلی هستیم ن خارجی کم بگید امریکا تحریممون کرده همین کالاهای اساسی ... خودروهای بی کیفیت ...زمین ایچیزا ک تولید وساخت داخلن... دیگه ما مردم میدونم چی ب چیه بابا .... فوقش نفت تحریم شده ما ک نفت نمیخوریم شماها مگ زورتون ب تولید کنندگان وکارخونه دارای ایرانی میرسه ک ب امریکا برسه بابا امریکا بقول خودتون دشمن ..دشمن بیشترین ظلمو خودمون داریم ب خودمون میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
آمریکا هیچوقت نه امضاء می‌دهد و نه تهعد می‌دهد و نه تظمین می‌دهد اینا همه سرکاری است..آمریکا قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.با آمریکا باید قاطع و با سیاست زور برخورد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
پ حواب داخلیا رو کی قاطع میده میدونید مرغ چقد گرون شده تو شهر ما گیر نمیاد کیلوی ۴۰ هزار تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
این نشان میده که سران و مسئولان آمریکایی بی منطق ، دیکتاتور، دروغگو، بی انصاف و متقلب کار هستند. البته مردم دنیا به کج فهمی و دیکتاتور بودن آمریکا پی بردند.
United States of America
ناشناس
۰۴:۳۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
عبداللهیان هم مانند ظریف گرفتار ترفند ارتباطی آمریکا شده است. آنها می‌دانند که چگونه اوضاع را برای نمایش فقدان ارتباطات اطلاعاتی با ۴+۱ بوجو آورند که در نتیجه احساس سردرگمی با اروپایی‌ها بکند تا زمانی که عبداللهیان به اندازه کافی تهاجمی و جاه‌طلب شود تا نیاز به صحبت مستقیم را تنها راه با کدخدا کند، که این در پایان به معنای عمل همان دولت قبل بود که تشنه به دنبال سراب بعدی می دویدن و یا به اصطلاح خودشان، برای گرفتن دم خود به دور خود میدود مانند سگ دیوانه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۱۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
آفرین همینه
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
تضمین یعنی ضمانت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی قاسمی
۲۳:۴۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
به جای اینکه آقای عبداللهیان کت و شلوارشو با رنگ دیوارها و پنجره های اون اتاق ست کنه مهمون اون این کار رو کرده.چه سلیقه ای داره طرف! اسپرت!
United States of America
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
این معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به وزیر کشور ایران و کشور احترامی قایل نیست. این شخص با یک شلوار راحتی و کت ناجور با کفشهای کاری در مقابل وزیر خارجه نشسته و نه ک معاون. چرا دولت ایران فقط قادر به عکسلعمل اعمال آنها است. این معاون نالایق پا روی هم انداخته پس وزیر ایران هم همان کار را میکند. آیا رفتار ما را هنوز اینها تایین می کنند؟ چرا ما شیوه نامه های در این مورد نداریم؟ ما به زنها شیوه نامه پوشش حجاب داریم ولی مردها با لباس راحتی و با کراوات وارد هر سطح دولت میشوند مثلا معاون با وزیر؟
United States of America
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
گرسنمه
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
دروغ نگو گرسنه اصلأ موبایل ندارم که بیاد نظر بده ریا کار
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
گرسنه پول داره که موبایل داشته باشه چرا دروغ میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
امروزه هر گرسنه ای هم مجبور است موبایل داشته باشد آنهایی که موبایل را عدم گرسنگی می گیرند واقعا نفهم به تمام معنا هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
دوست عزیز مبایل چه ربطی به معیشت دارد مردم روزی ۳.۴وعده غذاو...میخوان ازکجابیارن هزارمشکلی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
یعنی هرکی یه گوشی داشته باشه دیگه همه چی داره وضعش توپه تا آخر عمر راحت زندگی میکنه..!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۱ تير ۱۴۰۱
پس گرسنه نموندی.
چون پول داری موبایل بخری. خبر بخونی و وبگردی بکنی.
فهم من میگه گرسنه دنبال یه لقمه نونه که شکمشو سیر کنه. دغدغه فرداشو داره و وقت خبر خواندن. نظرات رو دیدن و سپس متلک انداختن به اوضاع و احوالش رو هم ندارن.
حالا تو بگو من نفهمم ولی واقعیت همینه.
ضمنا یکی پیام داده که مگر هرکس گوشی داره یعنی وضعش توپه؟جواب= پس بگو وضعم توپ نیست.. نگو گرسنمه چون آدم فکر می کنه گوشه خیابون داری دنبال نون خشک می گردی یا تو یخچال تون ته کشیده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
خودتون رو به خواب زدین آمریکا اگه بخواد که میتونست از اول چند سال پیش همه چیز رو درست کنه پس نمیخواد فقط چند ساله شما رو بازی داده و شما هم ما رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
نرسد انرور که علیه سپاه. کوچکترین. افاضه ای. بپذیرید. .. یک سپاه است یک ایران. ..... حاج قاسم برخیز براد ر. که نوبت سفر امد برای برداشتن دنیای ظلمانی از جهان ظلمانی...
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
آقای امیرعبداللهیان خیلی سنگ آمریکا را به سینه میزن. آاقا همین کار دولت قبلی نبود که رفت با کدخدای صحبت کرد و مردم را بدبخت کرد. قرار نبود ۴+۱ به ۵+۱ تبدیل بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
سریال برجام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
کلا ۳۰ سال دیگه ایران قابل زندگی کردنه .چه ارزشی داره این همه رای زنی ؟ موشک زنی کنید بره بابا .... ازدواج که نمیشه کرد با این وضعیت اقتصادی ..آینده ای هم متصور نیست که بچه دار بشیم .یه جنگ راه بندازید بهونه بشه برای مردن حداقل. بچه های شما که فرنگ تو عشق و حالن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
وزیر خارجه آمریکا اومده تو منطقه با دشمنان ایران ناتوی نظامی برعلیه ایران تشکیل بده !!!
کدام توافق !!!؟؟؟ فقط بازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
آن فرد که امتیاز نقد میداد و وعده نسیه می گرفت رفـــــت.
خدا را شکر این روزها شاهد دیپلماسی مقتدارانه و عزتمندانه هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
هیچ توافقی حاصل نخواهد شد !!! فقط هذفشون مشغول ساختن ایران برای کند کردن برنامه هسته ای ایران تا بتونن بموقعش به ایران حمله کنن !!!!
وزیر خارجه آمریکا اومده تو منطقه با دشمنان ایران نقشه بکشن ! تا کی تو خواب هستید ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی همچون فرانسه، انگلیس، آلمان و... بی منطقی ، بی وجدانی ، بی انصافی، دیکتاتوری، کج فهمی و ..... خودشان را در قضیه ی برجام بیش از پیش به جهانیان اثبات کردند و فعلا" در جنگ اوکراین دارند تاوان این بد اخلاقی خودشان را پرداخت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۵۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
فقط دوست دارم به طور صریح و شفاف تکلیف انتقام خون شهید سردار دل ها اعلام کنید ،با همان چند موشک که زدید انتقام گرفتید و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبر فرزانه و مدیریت دولت جهادی انقلابی ایت الله رئیسی آماده برقراری صلح و امضای قرارداد برقراری روابط با آمریکا ( اسراییل ) هست ، لطفا شفاف بدون شعار و تحمیر و تحمیق یکی جوابم بدهد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
با سلام و احترام، به همگی نیروهای مسلح که وظیفه امنیت منطقه را دارند خط قرمز ماهستند،آمریکا باید تحریم اقتصادی که به دلیل دشمنی علیه ما وضع کرده بردارد و هیچ شرطی هم نباید داشته باشد اگر ما در کشور خودمان مدیریت قوی داشته باشیم مفاسد اقتصادی را به صفر برسانیم وبا همسایه های خودمان داد و ستد کنیم امپراطوری بزرگی می شویم که می توانیم فرهنگ ما می توانیم و عدالت را به جهان عرضه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
آیا برجام طولانتربن مذاکره.. تعطیلات مدارس ایران هم طولانتربن تعطیلات قرن چهاردهم هجری قمری بود
آخرین اخبار